Het vreemde-advertentie-topic

Misschien dwars door de bocht en dan opeens geen controle meer? Nog een e30 minder :(

Over vreemde advertenties gesproken:

c9b07603_Kootwijkerbroek.jpg

Jammer dat hij niet terug te vinden is.

Is die advertentie een spelletje? Voor elke taalfout die je vind gaat er 100 euro van de prijs af? En zo kom je dus op een realistische prijs uit?

ok.....

ik hoopte altijd dat mensen die een renault reden niet konden worden bestempeld als zijnde een petje.

jammer genoeg prikte autoscout die gedachte vandaag genadeloos door :(

Jorn. zei:
Een Megane met een V6 look achterbumper? Op welke bumper mag hij dan wel lijken?
clio?
Deze bumper staat wel zo aangschreven; megane V6 bumper

Maar wat is er mis met deze auto?

Het is niet mijn smaak maar wat er aan gedaan is ziet er wel goed uit.

ja er is een clio geweest, maar die leek in de verste verte niet op deze bumper.
nou ja mijn smaak is het niet, en ik vind dit gewoon veel te schreeuwerig.
daarom vind ik het niks.

en de prijs is stom, je kunt ook een nette 2.0 met leer voor 1400 euro krijgen.
alleen jammer dat je er vrij veel voor moet betalen

Ondanks de plekjes aan de carrosserie vind ik de bus best netjes ogen, dus die prijs is nog niet zo verkeerd.

De T4 was trouwens ook leverbaar met een 60pk motor, zelfde 1.9D als in deze ligt, alleen dan zonder turbo. Brr...

Als je voornamelijk lichte producten vervoert (en dan in stedelijke gebieden) lijkt het lage vermogen me niet echt een probleem.

Edit: alleen dan wel weer jammer dat er dan een dubbele cabine inzit. Daar heb je bij koeriersdiensten etc niet veel aan...

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m634642601-jeep-cherokee-4-0-limited.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

ynyFrYdAXoZLI9stKWkppQ==.jpg

Accessoires:

alle soorten auto's als inruil mogelijk
Bumpers en spiegels in carroserie kleur
Centr. deurvergrendeling
elektr buitenspiegels
Elektrische ramen
garantie vanaf 50,00 euro p/m
Getint glas
Lichtmetalen velgen
Stuurbekrachtiging
Trekhaak
Warmtewerend glas

Garantie bij Jet Cars?

En trouwens ook: een nette auto bij Jetcars?
Zou die omgekat zijn, op 2 cilinders lopen, of katverotte chassisbalken hebben?

https://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=225980995&cd=634927456000000000&asrc=st

De Alfa is roest vrij en heeft recent een volledige motor revisie gehad. Facturen aanwezig. Wat nog moet gebeuren is het chassisnummer opnieuw laten (her)inslaan. Het nummer was onleesbaar geworden door roest. Zeer lage km stand! 30.875.

Als je het mij vraagt een gevalletje 'gestolen'... Roestvrij, maar wel net op de plaats van het chassisnummer zo erg roest dat het onleesbaar is geworden :LOL:

<https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m642455910-volkswagen-golf-1-6-74kw-1999-grijs-leer-bom-vol-moet-weg.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618>

Gevonden via Volksforum.
Er wordt vermoed dat haar naam uit het Marokkaans of Turks vertaald is :p, en dat onderhoudsboekje is natuurlijk helemaal fantastisch! :D

$T2eC16d,!yEE9s5jGL(4BRE(w!Tmhg~~60_85.JPG

Barri zei:
<https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m642455910-volkswagen-golf-1-6-74kw-1999-grijs-leer-bom-vol-moet-weg.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618>

Gevonden via Volksforum.
Er wordt vermoed dat haar naam uit het Marokkaans of Turks vertaald is :p, en dat onderhoudsboekje is natuurlijk helemaal fantastisch! :D

$T2eC16d,!yEE9s5jGL(4BRE(w!Tmhg~~60_85.JPG

Staat letterlijk in de advertentie:
Prijs verlaagd van 3000. tot 2500 auto moet snel weg .
Vandaag 12.02.2013 remen voor en achter vervangen plus nieuwe velgen 17 inch met nieuwe banden .
Goede dag Beste mensen via deze website zet ik ons vertrouwbaare golf 4 te koop. omdat we een andere auto hebben aangeschaft .

het gaat hier om een mooie golf 4 1.6 SR uitvoering benzine 5 deurs met bom vol opties met NAP kilometer dus niet net als andere autos kilometer niet kloppen en kilometer terug gedraait etc.

van deze auto's bestaan er geen een op marktplaats met de zelfde opties en zo nete auto auto aan de binnen en buiten kant we hebben de auto al 2 jaar bijne 2 maanden geleden heeft mijn man de auto op mij naam gezet van wegen belasting de bewijzen zijn aan wezig.
belasting kosten 100.00 euro per 3 maanden.

Over vreemde advertenties gesproken.....Spyker in de Financial Times paginagroot met de B6 Concept. Totale waanzin met een auto die niet bestaat en niet kan rijden.

Terug
Bovenaan