Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
arosa zei:Waarom niet als je dat nu leuk vind. Echt waardeverminderend kan het op deze auto ook niet meer zijn. Wordt wel wat lastiger om iemand te vinden die het ook leuk vind. Liever dit dan weer iemand met carbonlook erop.
stijlneus is een Saabbenaming voor de rechtopstaande neus. dit in tegenstelling tot de zalmneus, die schuiner ligt, en dus niets met de oud minister van doen heeft.Mark89 zei:Nog een:
Hierbij bied ik onze Saab 900 Classic te koop aan.
leuke Saab stijlneus.die er voor zijn leeftijd nog zeer goed uitziet.Met nog een net zetje leren bekleding. Er zit wat roest op de motorkap en het dak. verder 4 goede sparbordranden en kofferruimte asdoorgangen en deuren
mooie gespoten velgen met goede banden.
schijfdak,Airco. cruise control, stoelverwarming.3e remlicht.
Link
Stijlneus? Schijfdak? :T
Zeer origineel
- De golf heeft een golf 4 look
D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Wat dan, de wieldoppen?
General Custom zei:D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Wat dan, de wieldoppen?
Gokje, de bumpers, stootstrips en koplampen?
Die lijken er nogal ''naderhand op gefabriekt''
Edit:
Hilarisch ook, €1.800 vragen voor een Golfje uit 1995 met 2,5 ton op de teller.
haarr zei:General Custom zei:D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Wat dan, de wieldoppen?
Gokje, de bumpers, stootstrips en koplampen?
Die lijken er nogal ''naderhand op gefabriekt''
Edit:
Hilarisch ook, €1.800 vragen voor een Golfje uit 1995 met 2,5 ton op de teller.
Heeft wel een gelaste onderkant.........
En mat rode kleur.
Graag bidden voor 2 auto's
Moderator
Nu heb ik, eigenlijk moet ik zeggen wij, een Opa uit duizenden, eigenlijk moet ik zeggen uit miljoenen. De man is geboren in 1922 en heeft nog bewust de oorlog meegemaakt. U kent dat wel, zo'n degelijke man die nooit dik doet, in goede conditie is, Sprankelend is, keurig en netjes is, gaat al wat jaartjes mee, karakter heeft, zuinig leeft, Uitstraling heeft, bijzonder opgeruimd is, zijn hele leven hard werkt en hij blijft maar doorgaan in 1 tempo. Hij geniet nog elke dag van het Leven, samen met Onze 93 jarige Oma, die hij nog nooit in de steek heeft gelaten. Echt een man om van te Houden! Je Bent Trots op hem. Als je naar deze Mercedes Benz kijkt , denk je aan onze Opa. Degelijk, Doet niet dik aan, 1 uit Duizenden, Top conditie, Sprankelend, Keurig, Netjes, Opgeruimd, Uitstraling, laat je niet in de steek, hard werken en blijft maar door gaan.....een echte diesel zoals Rudolf Diesel dat bedacht heeft. Met zo'n Mercedes Benz ga je niet alleen genieten, je gaat van haar houden. Je doet haar niet meer weg. Dat dacht ook de eerste en enige eigenaar van deze Prachtige Mercedes. Er zijn verschillen: De mercedes is voor altijd Nautik Blau, maar Opa slechs enkele keren 'blauw' geweest. Daarnaast hoeft de mercedes geen Belasting meer te betalen en alhoewel Opa een "Oldtimer" is kan hij hieraan niet ontsnappen. We zijn Trots dat zo'n diesel in de showroom staat......en als ik langs dit pracht exemplaar loop dan neurie ik....Mijn Opa mijn Opa mijn Opa, in heel Europa is er niemand zoals hij...
De mercedes is voorzien van Orgineel schuifdak, stuurbekrachtiging en hoofdsteunen achter. Aflevering incl. grote afleveringsbeurt, nieuwe APK en nederlands kenteken. Inruil is mogelijk.
Paus Johannes Paulus II onderhoudt zich met minister-president R. Lubbers in diens ambtsswoning. Het Catshuis, In Den Haag maandag 13 mei 1985. Bij de Mercedes-Benz dealer in Bad Sackingen gebeurde op dat zelfde ogenblik geheel andere taferelen. Daar werd deze Mercedes-Benz 190d geboren. Net als de Paus heeft deze Benz 190d een prachtige staat van dienst. Het is daadwerkelijk een top exemplaar. Een zeldzame persoonlijkheid met veerkracht. Eentje die niet van stoppen weet. Een biografie waardig. Het onderhoudsboekje is voor dat gemak aanwezig.
Paus Johannes Paulus II is inmiddels overleden. De 190d is dat voorlopig niet van plan, De Benz is net ingereden en wil nu eindelijk eens van het leven genieten ipv geparkeerd te staan in de garage. De uitvoering is met zijn hoofdsteunen achter en opendak prima. Te veel dingen zijn te mooi om waar te zijn. Laat nou eens een droom uitkomen.
U MAG DEZE AUTO GRATIS OPHALEN, MAAR WIJ VRAGEN WEL EUR. 450,-- VOOR DE AFLEVERING KOSTEN!
IS INGERUILD VAN DE EERSTE EIGENAAR EN OPNIEUW apk GEKEURD.
U MAG DE AUTO BEKIJKEN EN ER MEE RIJDEN,...MAAR GERANTIE IS NET ZOLANG ALS EEN LUCIFER BRANDT.!!!
JW01 (vanaf een Appel) zei:Wie haalt 'm op?
![]()
Mark89 zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Wie haalt 'm op?
![]()
Na 17 dagen nog niet verkocht??
JW01 (vanaf een Appel) zei:
Hier is die een stuk duurder, wat een oplichters!P. Klieder zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:
Zeker op te halen ergens in een ver buitenland...
Volgens de garage nog een prima autootje alleen rijdt hij op 2 cilinders omdat links en rechts de fuseekogelhoezen moeten worden vervangen.
Moderator
Ook lekt de stuurbekrachtigingpomp waardoor hij niet door de APK komt. Vorig jaar achter nieuwe banden; in 2015 zullen de voorbanden moeten worden vervangen. Wie heeft zin om hem nog op te knappen?
Reden verkoop:
Ik ben een man van 42jaar, met een jonge hart, daarom heb ik deze gekocht.
Maar helaas, auto trekt met zijn brute geluid te veel aandacht,ook als ik de gas los laat, blijft hij mopperen.
Net als in de film :FAST AND FURIOUS
Laag in belasting ivm kwartaal belasting
D. Elzinga zei:https://www.speurders.nl/overzicht/..._prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
Onzin natuurlijk, een auto uit 1990 zal nooit in aanmerking komen voor de overgangsregeling...
General Custom zei:D. Elzinga zei:https://www.speurders.nl/overzicht/..._prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
Onzin natuurlijk, een auto uit 1990 zal nooit in aanmerking komen voor de overgangsregeling...
Er staat ook niet dat de belasting laag is in verband met het kwarttarief. Er staat dat de belasting laag is i.v.m. kwartaal belasting, en inderdaad €75 per kwartaal is niet zoveel. Bovendien, ten opzichte van een jaar ineens betalen, betaal je niet veel.
D. Elzinga zei:General Custom zei:D. Elzinga zei:https://www.speurders.nl/overzicht/..._prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
Er staat ook niet dat de belasting laag is in verband met het kwarttarief. Er staat dat de belasting laag is i.v.m. kwartaal belasting, en inderdaad €75 per kwartaal is niet zoveel. Bovendien, ten opzichte van een jaar ineens betalen, betaal je niet veel.
Ja, en als je per maand betaalt ben je nog goedkoper uit. Althans, als je jezelf graag voor de gek houdt, want per saldo blijft het bedrag natuurlijk gelijk. Ik vind het (als jouw redenatie klopt) een onnodige toevoeging.
Van 1eigenaar 27 jaar niet gewassen en gestofzuigd!!
rzasa zei:Kijk, zo prijs je een auto aan.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mitsubishi/m879136173-mitsubishi-colt-1-2-gl-s6-1987-beige.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
rzasa zei:Kijk, zo prijs je een auto aan.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mitsubishi/m879136173-mitsubishi-colt-1-2-gl-s6-1987-beige.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
ADVERTENTIE
Beschrijving
APK tot 5 Jan heeft wat roest.
Rijd stuurt en schakeld naar behoren.
auto hersteld
nieuwe verf
nieuwe lame
18 inch velgen
super-augustus shows
Duitse kranten