Guest
Price: 1.1000,000 EUR
Year: 2002
Dat vertrouw ik dus niet.
Btw. hoe moet je h'm betalen, contant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Price: 1.1000,000 EUR
Year: 2002
ik doe hem weg vanwege het niet behalen van mijn motor rijbewijs.
MG MIDGET Mk3 1967 type 'Flintstone'
Géén motor, géén versnellingsbak, géén kenteken!
Carrosserie ècht hééélemaal verrot!
Wèl nog een schat aan onderdelen, zoals spaakwielen, spaakwielnaven, vleugelmoeren, voorruit met perfect frame, kapframe, chrome lijsten, strips, compleet dashboard, schijfremmen etc.
Ideaal voor iemand die aan het restaureren is en veel onderdelen mist.
Bij voldoende belangstelling ben ik ook bereid in onderdelen te verkopen.
GEEN ONZINBIEDINGEN!
mooie wage, altijd in de garage gestaan... ik mot eerlijk zijn hij heb rechts een plekje ik vermoed steenslag als je van poetsen houdt poets je het wel weg. maar ik laat liever de wage eerlijk zien dan weet je waar je aan toe ben als je hem wil moet je ff naar mijn vragen (hans) maak ik een leuk prijsje voor je , deze wage heb geen garantie das niet nodig je kunt me vertrouwe!
Dukes of PekelJorn. schreef:
Dukes of Hazzard Replica (van hout)
Moderator
ik ben een jonge man van 35 jaar die op zoek is naar vrouwen om mee te msn en en mailen en mischien wat te drinken en meer een sexuaile relatie mag ook
Jorn. schreef:
Het is net alsof hij een Kadett GSI met Remus pijp uit 1988 aan het verkopen is!
Stom, inderdaad ja! Ik zal me wel vergist hebben met een andere advertentie.Naar mijn mening is de auto bijna 6 jaar...
charger schreef:
En alweer een flintstone auto op marktplaats te koop:
Wie word er wijzer van deze advertentie, ook wel erg weinig geld voor een z3 3.0i. Zal vast geen zuivere koffie zijn!
[www.autoweek.nl]
Door erikjuhh (IP bekend)
[www.autoweek.nl]
Wat dacht je van deze?
Whaha wat een prijs, én de advertentie roeleert al helemaal
Cd van de Zetels van het Leer van opties Sloten van de Macht van de Airconditioning van de Vensters van de Macht van de Controle van de Cruise van de Luchtkussens van de Remmen van het Luchtkussen van de Bestuurder van het Luchtkussen van de Passagier van de Speler de Antiblokkeer Zij.
de Macht van de Controle van de Cruise
de Luchtkussens van de Remmen
de Passagier van de Speler de Antiblokkeer Zij.
Door Shadow (IP bekend)
In restaurants, kroegen en discotheken heb je garderobes waar vaak een bordje hangt met de tekst: "de directie is niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal".
Juridisch gezien heeft zo'n bordje eigenlijk vrij weinig zin, want de uitbater biedt (al dan niet tegen betaling) een dienst aan en moet dus ook fatsoenlijk leveren.
Dat zei ik de vorige pagina ook al;
Overigens, heb ff gemaild met die gast, dit kreeg ik terug:
Hello,
Ik heb u meer beelden met mijn auto verbonden. De auto is bijna nieuw in uitstekende voorwaarde de auto was nooit in om het even welke ongevallen. De werken van de motor als nieuw! Er zijn geen krassen of visuele schade op de buitenkant en het binnenland is perfect zodat kunt u van de beelden zien. De auto is nu in Londen, Groot-Brittannië ik ben een Engelse burger maar in Amsterdam 6 maanden gewerkt zodat kocht ik de auto, kan ik de auto in Londen hier drijven niet en ook heb ik zaken die in staat van faillissement zijn en ik moet de bank dringend betalen. Als u in de auto geinteresseerd bent zal ik betalen voor het vervoer als u het tot volgende week kunt kopen. Als u een ernstige koper bent wacht ik uw e-mail omdat dit een grote auto en a great deal is!
******* stuurt u de volgende reactie:Geachte heer Nicholas,Gaarne wil ik u mede delen dat mijn intresse gewekt is voor dit subliem automobiel dat u thans aanbiedt. Derhalve zou ik gaarne met u in contact treden voor verdere informatie aangaande dit automobiel.
Hoogachtend,
Hehe, nog meer foto's, van een overduidelijk in de US staande auto. Nee, slim.
dit terug gemaild:
Dear Sir,
Although I appreciate your efforts to try typing in Dutch, I would prefere to speak in english from now on. Obviously, you have used a babelfish kind of translator.
Now, about the car, I can clearly see that the Merc is a US-spec car, and the pictures have been taken in the US. You say you (and the car) are in Londen, so did you import the car yourself?
I understand you are in a great hurry to sell the car. Now, coincidentally, I will be in London on business next week, so if you could give me some sign of credibility from your side, I will be able to come see your car, and perhaps take it of your hands next week.
Please, do inform me about the car history, US-spec and all.
Regards,,
LOL