Naar aanleiding van een LinkedIn post... iemand die in een parkeergarage de auto kwijt was. Bleek uiteindelijk op niveau -1 in plaats van -2 te staan. Maar ik kan me zelf nog een keer herinneren dat ik in de Mahler parking (Amsterdam Zuidoost) best even heb gezocht naar de plek van onze auto. Ja, een kleurtje anders dan wit - grijs - zwart helpt wel maar als je op de verkeerde plek (of etage) begint te zoeken? O ja, ik begin meestal al om zo ver mogelijk naar boven of beneden te rijden. Dan heb je meestal sneller een plek gevonden dan dat je rondjes rijdt op een verdieping waar sowieso al weinig/geen plaats is.
Op P3 van Schiphol (áls ik er een keer parkeer) maak ik meestal een foto van de locatie met een bordje, dan heb ik het zeker goed (immers: als je tijdens de vakantie een huurauto hebt en je koppelt daar de bluetooth, ben je meestal je locatie ook kwijt).
Hoe doen jullie het, een plek vinden in een (grote) parkeergarage én die onthouden?
Op P3 van Schiphol (áls ik er een keer parkeer) maak ik meestal een foto van de locatie met een bordje, dan heb ik het zeker goed (immers: als je tijdens de vakantie een huurauto hebt en je koppelt daar de bluetooth, ben je meestal je locatie ook kwijt).
Hoe doen jullie het, een plek vinden in een (grote) parkeergarage én die onthouden?