yep1
Startmotor
Hallo
Ik zoek een andere auto, budget is 20.000 euro. Ik rij ongeveer 12.000 km, stadskilometers en lange afstanden. De auto moet betrouwbaar zijn, lage onderhoudskosten. Voorkeur gaat sterk uit naar een "Aziaat"
Qua maat/grootte van de auto vind ik de Hyundai i20 ideaal, veel groter of kleiner moet de auto niet zijn. Ik zoek binnen een straal van 30km in Enschede. Hybride zou mooi zijn echter geen plug in.
Een kleine shortlist
www.autogroeptwente.nl
www.peterman.nl
Tips en andere suggesties zijn van harte welkom
Ik zoek een andere auto, budget is 20.000 euro. Ik rij ongeveer 12.000 km, stadskilometers en lange afstanden. De auto moet betrouwbaar zijn, lage onderhoudskosten. Voorkeur gaat sterk uit naar een "Aziaat"
Qua maat/grootte van de auto vind ik de Hyundai i20 ideaal, veel groter of kleiner moet de auto niet zijn. Ik zoek binnen een straal van 30km in Enschede. Hybride zou mooi zijn echter geen plug in.
Een kleine shortlist
Hyundai i20 1.2 MPI i-Motion | Trekhaak | All Season | Cruise control | Airc
Bent u op zoek naar een betrouwbare en comfortabele hatchback die klaar is voor alle seizoenen? Maak kennis met de Hyundai i20 1.2 MPI i-Motion uit 2023 bij Autogroep Twente Enschede. Deze blauwe schoonheid, met metallic lak, heeft een krachtig vermogen van 83 PK dankzij de 1.2 liter motor.Met...
Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active | Camera | Carplay & Android auto
Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active | Camera | Carplay & Android auto. Bouwjaar: 2021. achteruitrijcamera, Dimlichten automatisch, LED achterlichten, Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, Dakspoiler.
Tips en andere suggesties zijn van harte welkom