Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idem hier! Ik heb niks met SUVs, maar dit lijkt mij een erg leuke auto.Toch weer een SUV, maar deze mag ik wel!
Weinig SUV aan. Lager bijvoorbeeld dan een BMW 5 serie. Als deze net zo goed is als de Inster wordt het een succes.Toch weer een SUV, maar deze mag ik wel!
Vreemd, door de oogharen zie ik dezelfde auto. Natuurlijk zijn er wel verschillen maar het is niet storend.ik vind het toch wel een heel groot verschil met de concept three! dat was een echte leuke hatchback.
![]()
![]()
Denk je? Vermoedelijk alleen aftermarket. Is vast een kunststof met een groffe structuur, ik betwijfel of dat mooi wordt.Die zwarte randen kan jenatuurlijk meespuiten.
Ben benieuwd naar de ‘gewone’ uitvoeringen.
Hmm, hij ziet er hoger uit, maar hij is inderdaad maar 1,50 hoog! Niet heel veel hoger dan een Polo of Fiesta en lager dan een Arona of Kamiq.Weinig SUV aan. Lager bijvoorbeeld dan een BMW 5 serie. Als deze net zo goed is als de Inster wordt het een succes.
Het is ook geen SUV, maar een crossover.Weinig SUV aan. Lager bijvoorbeeld dan een BMW 5 serie. Als deze net zo goed is als de Inster wordt het een succes.
Het is ook vooral de verlaging en de wielkastranden die het verschil maken denk ik, AI maakt er onderstaande van. Niet eens zo verkeerd denk ik.ik vind het toch wel een heel groot verschil met de concept three! dat was een echte leuke hatchback.
![]()
![]()
Ook een crossover is hoger. De Kona is een crossover en die is 1.57 cm hoog. De Ioniq 3 is gewoon een hatchback. Een BMW 5 serie is zelfs nog iets hoger. In mijn ogen is dat een gewone sedan/station. Mijn Ford Focus II was ook ongeveer zo hoog.Het is ook geen SUV, maar een crossover.
Ik weet niet hoever je deze kan verlagen. Ik heb een Inster, maar het accupakket zit zo laag dat je heel soms de bodem raakt. Dat zie je er aan de buitenkant niet vanaf.Het is ook vooral de verlaging en de wielkastranden die het verschil maken denk ik, AI maakt er onderstaande van. Niet eens zo verkeerd denk ik.
![]()