IAMS 2026 gaat niet door.....

IX2 Cape York Green

Net ingestapt
Ik heb vorig jaar bij het verlaten van de IAMS 2025 gelijk tickets gekocht voor de IAMS 2026, echter zojuist gebeld met de RAI in Amsterdam en te horen gekregen dat de beurs niet doorgaat. Ik kan hier nog helemaal niets over vinden, terwijl hij a.s. vrijdag 3 april 2026 zou starten. Weet iemand meer?

Ik ben vorig jaar geweest, toen getwijfeld om direct kaarten voor dit jaar te kopen. Niet gedaan, paar weken geleden gekeken voor kaarten voor dit jaar maar kon/kan inderdaad nergens iets terugvinden over de 2026 IAMS.

Ik keek 'toevallig' eerder vanmiddag naar de agenda van de RAI maar zag het daar ook niet staan, ondanks dat er best wel veel naar werd verwezen online. Ook de Facebookpagina van het evenement is offline.

Bij weeztix gevraagd hoe ik mijn geld terug krijg. Blijkt dat ik dit al op 7 nov 2025 terug ontvangen heb. Helaas beetje vage omschrijving en voor de rest niet opgevallen. Maar goed mijn geld heb ik terug. Dus ze weten het al veel langer.

Er zijn een paar organisatoren failliet gegaan afgelopen winter. Ik dacht dat de partij achter IAMS daar ook bij zat. Vandaar ook wat matige communicatie.

Balen! Had hem in mn agenda gezet een jaar geleden en kom er pas vandaag achter dat het niet doorgaat.:ROFLMAO:

Goed, wat was IAMS dan? Nu weet ik nog steeds alleen maar dat het een merk kattenvoer is.

Goedemorgen, zojuist probeerde ik online ook tickets voor morgen te bestellen, maar de site ligt eruit. Ik heb gekeken op de officiële pagina van IAMS op Instagram en hier wordt het volgende gemeld:
"Official update: according to official sources and the venue administration, the International Amsterdam Motor Show (IAMS) 2026 will not be held this year. We will provide updates as soon as we receive any further information from the organizers." IAMS gaat definitief niet door dit jaar.

Ik heb vorig jaar bij het verlaten van de IAMS 2025 gelijk tickets gekocht voor de IAMS 2026, echter zojuist gebeld met de RAI in Amsterdam en te horen gekregen dat de beurs niet doorgaat. Ik kan hier nog helemaal niets over vinden, terwijl hij a.s. vrijdag 3 april 2026 zou starten. Weet iemand meer?
Dat klopt inderdaad. Ik heb een reactie hieronder gezet met een officiële en definitieve update op Instagram. Gaat niet door dit jaar.

Terug
Bovenaan