Guest
Caligula zei:Mooie bakHoeveel PK heeft die 1.7 nou?
Dat kan je gewoon hier op autoweek opzoeken hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Caligula zei:Mooie bakHoeveel PK heeft die 1.7 nou?
michiel1551 zei:Caligula zei:Mooie bakHoeveel PK heeft die 1.7 nou?
Dat kan je gewoon hier op autoweek opzoeken hoor.![]()
Joël D. zei:Origineel 116pk ja, deze heeft een Squadra chip en heeft dus zo'n 127pk.![]()
hij zal wel moeten!Dus verplicht 98 tanken?
Carkiller zei:Dan heb je geen bal aan die chip.:T
Carkiller zei:Als je gewoon 95 tankt?
Carkiller zei:Dat zeg ik, als je geen 98 tankt heb je niks aan de chip.![]()
Daniel500E zei:Ik zit je maar te stangen hoor CK.
Het verschil tussen 98 en 95 is echt merkbaar. De chip is inderdaad ook waardeloos op 95. Ik heb een keer, omdat het niet anders kon, V-Power moeten tanken. Dat maakte al een duidelijk verschil, dan loopt hij minder mooi. Er zit zelfs verschil tussen 98 van de Tinq/Tango en 98 van de BP. De laatste geniet de voorkeur van Bianco.
Daniel500E zei:Moet je met een Alfa maar afwachten...![]()
S-RS zei:Daniel500E zei:Moet je met een Alfa maar afwachten...![]()
Dat is toch karakter?![]()
Daniel500E zei:Toch is het ook wel leuk om een VR6 te kopen die na maanden buiten stil staan gewoon zonder enig punt door de APK komt. Moet je met een Alfa maar afwachten...![]()
Daniel500E zei:Vooral hoger in de toeren is hij door die chip juist feller.![]()
Daniel500E zei:Vooral hoger in de toeren is hij door die chip juist feller.![]()
opel-omega zei:Dat is een hele nette koppel en vermogens kromme! De chip tilt hem alleen op en dat is erg goed. (vaak zie je van die kronkels dan)