Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha !!! Maar ja, inderdaad heb ik die vraag meteen bij bestelling gesteld. Niet voor af-fabriek, maar als onderdeelnummer om zelf te vervangen. Heerlijk om dan de blik van zo'n verkoper te zienTsja, woorden schieten te kort Vincent als je dit mee mag maken. Supertof!
Ik vraag mij vooral af na al je topics of de optie 'UK zonneklep' af-fabriek mogelijk was?![]()
Ik ga geen bedragen roepen want al decennia bevriend met wat nu een topsegment detailer is. Maar neem gerust contact op met hem via detailing.nl .Ja, daarover gesproken, wat kost zoiets ketelapper? De lak van de Chinese Zeeleeuw is nogal kwetsbaar namelijk.
Als mede-ondernemer ben ik dan wel oprecht benieuwd wat het kleine onderwerpje is? Of staat de auto niet op Nederlandse platen?Bij de keuze tussen Maastricht en Düsseldorf speelde nog een klein onderwerpje mee, dat ondernemers zullen begrijpen die dergelijke uitgaven zakelijk doen. Dat was is Maastricht volledig herkenbaar en komt 'andersom' ook regelmatig voor. Oorspronkelijk zat er nog een extra plan achter, maar dat is niet van de grond gekomen
Dank voor de fijne reacties allemaal![]()
Of staat de auto niet op Nederlandse platen?
Moderator
Als ik af ga op reacties en sfeer wanneer ik in Maastricht kom, is dat zeker zo Gezellig met de aftersales gastheer, de receptiedames en vooral óók met de mannen in de werkplaats. Zij hadden nog nooit meegemaakt dat iemand komt vragen om met VCDS de hoogte van de luchtvering aan te passen en stonden stomverbaasd dat ik zelf meebranden van de achterlichten bij dagrijverlichting, en bevestigingpiepje alarm al had aangezet met OBD11Ik hoop ook dat Bentley zelf plezier heeft aan een klant als jou, in plaats van weer een voetballertje of youtubertje van 20 die met een paar klikken een zwart-op-zwart-met-zwart bestelt...
Jazeker!Is dit nog steeds dezelfde Bentley die je ons al eens liet zien in Teutonia?
Dat is toch prima?De winterschorsing is weer opgeheven! Gisteren heeft mijn auto zijn vierde jaarbeurt gehad. Nu uiteraard met z'n eerste APK. Glansrijk doorstaan. Na de nieuwe sapjes en filters stond-ie weer voor mij klaar. Op naar nieuw seizoen met hopelijk veel mooi weer
![]()
Een tijd geleden had ik de beurt gepland voor dinsdag 17 maart. Even later kreeg ik van de garage de uitnodiging voor een bezoek aan de TEFAF met ontvangst in de showroom, shuttleservice naar het MECC en afsluitend diner in de showroom. Tja... dan verzet ik de beurt toch een dagje
Was geweldig geregeld. Die TEFAF is een wereldje op zich. Ik heb mijn ogen meer uitgekeken op het publiek (zéér uiteenlopend, 'kunstzinnig' gekleed vaak, erg internationaal) dan op de kunst. Niets gezien waar ik op 'aansloeg' dus oer-Hollands kijken-kijken-niet-kopen gedaan. Gelukkig maar, want van de prijskaartjes bij sommige items sla je steil achterover.
Oftewel, ik heb opnieuw een bijzondere dag beleefd in de Bentley-wereld, waar ik enkel qua auto een beetje bij hoor maar verder niet helemaal match
![]()
En hoe bevalt zijn nieuwe slaapplaats?
JazekerDat is toch prima?Ondanks de auto gewoon lekker jezelf blijven.
Mij ook ja.Vier jaar al weer, het verraste mij enigszins.
En ook al verhuisd? Dat had ik ook gemist.@B Real Nog niets gepland... Net verhuizing en gemeenteraadsverkiezingen achter de rug. Wel reis gepland, maar dat is met vliegtuig en boot (rondje Japan).
Die vier jaar zijn omgevlogen! Voor mij zelf al, kan me voorstellen dat dat in dit topic nog méér is want dat heb ik veel korter geleden pas gestart![]()
En ook al verhuisd? Dat had ik ook gemist.![]()
Ik weet niet hoe die campagneperiode er voor jou uitzag, maar in combinatie met een verhuizing kan ik me voorstellen dat het intensief was! Zonder verhuizing waren mijn avonden/weekenden al mooi gevuldNet verhuizing en gemeenteraadsverkiezingen achter de rug. Wel reis gepland, maar dat is met vliegtuig en boot (rondje Japan).
Druifjes. Voor de wijn.Die twee H balken, komt daar nog wat overheen, een carport ofzo? Of?
Nee, ze zijn er puur voor design door de architect ingetekend. Sowieso niets er overheen. Wanneer we weer wat hebben kunnen sparen, denken we nog wel aan houten dwarsbalken in zelfde hout als de garagedeur.Die twee H balken, komt daar nog wat overheen, een carport ofzo? Of?