Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op marktplaats zetten: je krijgt dan meer voor je auto én je krijgt 10% korting op de nieuwe auto. Bij ANWB kun je de waarde van je auto berekenen.Goed om te weten. Ik krijg van de dealer Kia Ceed 9275 euro en van de Kia Ev 6 dealer (andere garage) daar krijg ik miss 6750.
Zou zelf zeker volledig elektrisch kiezen.En wat zouden jullie doen?
Ook het verschil in inruilwaarde?Ook met de informatie die je er nu bij hebt gegeven zou ik nog steeds voor een EV6 gaan.
De inruilprijs is niet wat jij bedoelt, maar wat hij voor zijn huidige auto krijgt en das een kleine 2500 euro verschil.De inruilprijs is heel moeilijk te voorspellen, en hangt van heel veel factoren af.
Kijk gewoon of het nu een hele goede deal is.
Over het algemeen zijn kleinere auto’s populair en verliezen minder aan waarde, dan grote modellen.
Als ik bij mijn vorige auto had geluisterd naar de verkoper, dan had ik toen € 10.000 Euro meer betaald voor een auto uit het zelfde bouwjaar, terwijl bij inruil dat model aanzienlijk minder opbracht dan de auto die ik gekocht had.
Wat je minder betaald, schrijf je ook niet af.
Verschil is aanzienlijk. Maar wat moet er bijbetaald worden? Particulier verkopen of inruilen via een opkoopsite als wijkopenautos.nl (vast ook een BE versie van) kan ook. Je blijft erg summier in je info. Dat maakt goed adviseren lastig. Van welke van de 2 wordt je zelf het meest blij? Kijk je puur rationeel en financieel dan zal de Ceed 99% zeker straks duurder worden in de maandelijkse kosten. Maar met 2500 euro inruilwaarde meer in de pocket mag dat al uit.Goed om te weten. Ik krijg van de dealer Kia Ceed 9275 euro en van de Kia Ev 6 dealer (andere garage) daar krijg ik miss 6750.