Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ik had er iets meer caramel in gezien, soit. Inderdaad. De Avenger wordt standaard (zonder meerprijs in ieder geval) in rood geleverd. Maar daar zie je 'm niet zo vaak in. Terwijl het best wel een leuke kleur is, ook niet té 'bright and shiny'.iets meer oranje volgens mij
Moderator
Moderator
Iedereen stemt erop, niemand koopt het.Na het lezen van het artikel is het me alleen. Iet duidelijk of die Skoda-fans ook daadwerkelijk een gele Octavia hebben gekocht.
Moderator
Dacht ik ergens al, op de foto komt het wat minder mooi over dan in het echt.Dat limegroen op de Ka hoort zo, dat is dus niet verschoten.
Dat zie je steeds meer vrees ik! Zie ook parkeerplaatsen en parkeergarages.Op één stuk kwam ik achter elkaar zo'n 50 personenauto's tegen (zonder busjes of vrachtwagens er tussen!), en geen enkele had een kleur.
Ja, dat is een behoorlijke "in your face" kleurtje smurfblauw.Deze Ioniq6 zie je vaker in neutrale tinten. Dit blauwe kleurtje staat haar erg goed!
![]()
Als ik met mijn eigen geld een nieuwe auto zou bestellen zou ik eerlijk gezegd ook voor een neutrale kleur kiezen die niet modegevoelig is. Sommige kleuren zijn dan wel heel fraai, maar mijn portemonnaie is ook niet oneindig diep.Dacht ik ergens al, op de foto komt het wat minder mooi over dan in het echt.
Dat zie je steeds meer vrees ik! Zie ook parkeerplaatsen en parkeergarages.
Als ik met mijn eigen geld een nieuwe auto zou bestellen zou ik eerlijk gezegd ook voor een neutrale kleur kiezen die niet modegevoelig is. Sommige kleuren zijn dan wel heel fraai, maar mijn portemonnaie is ook niet oneindig diep.
Terwijl verkopers volgens mij juist zelfs het tegenovergestelde beweren.Een tijd geleden was er nog een onderzoek geweest over afschrijving m.b.t verschillend gekleurde auto's, met name de saaie kleuren schrijven het meeste af:
Wij hebben zelf (mijn ouders dan) een zwarte en een zilverkleurige auto op de oprit, maar het liefst zou ik ook voor een kleurtje gaan. Maar de zwarte (2019 Peugeot 5008 1.6 180 GT-Line Aut.) kwam vooral omdat dat de uitvoering was die we graag wilden, dan heb je tweedehands soms weinig keuze als het aanbod laag is)Die lezen geen studie maar gaan af op hun onderbuikgevoel... ik heb 5 jaar in de automotive tussen de occasions gewerkt en het viel me op hoe snel bijzondere kleuren verkochten, en niet tegen lagere prijzen.
En een auto in een suffe kleur kopen is net als een hoes over je nieuwe bankstel trekken. Daar heb je zelf niets aan, het is niet mooier voor jou.