MBdoubleyou
Wegverkenner
Dat wordt dus een CX-30
. En ik denk dat het voor jou ook de betere keus is. Ik weet zeker dat het een dramaverhaal gaat worden als je wat aan die BMW krijgt dus doe je zelf een plezier en koop die CX-30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SVF zei:Is een CX-30 niet leverbaar met dat prachtige rode leer zoals in de nieuwe 3?
HarrieD zei:Doe ik ook nog even een duit in het zakje mocht de Focus nog niet van de radar zijn verdwenen. Marc Klaver, een van mijn favoriete AW testers, vergeleek de Focus 1.5 met de nieuwe Corolla. https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/toyota-corolla-vs-ford-focus-dubbeltest/
Hij roemde de 3 cilinder 1.5. Liep volgens hem mooier dan de 3 cilinder BMW. Zuinig, snel en krachtig.
Berdt zei:Kijken die nog naar buiten tegenwoordig? Als er maar een oplaadpunt voor de ipad is toch? Nee geintje, daar heb je wel een punt, mijn kinderen vinden veel licht door het panoramadak ook erg fijn. Dan toch de 4GC![]()
adinsx zei:Berdt zei:Kijken die nog naar buiten tegenwoordig? Als er maar een oplaadpunt voor de ipad is toch? Nee geintje, daar heb je wel een punt, mijn kinderen vinden veel licht door het panoramadak ook erg fijn. Dan toch de 4GC![]()
Ik werd door de oudste dochter (5) vriendelijk verzocht om de zonneschermpjes uit de auto te halen, zodat ze beter naar buiten kon kijken door het toch al getinte glas.
En inderdaad, het glazen schuifdak (pech voor ze, die loopt niet meer tot op de achterbank) blijven ze ook leuk vinden.
Wat betreft de 3-pitter. Onder de 100 gaat dat meestal prima, maar op hogere snelheid komen ze toch sneller in ademnood. Ondanks de turbo.
Kristian zei:vind die Mazda maar een stomme botsauto![]()
Wijn 8578185 zei:Keurig gerepareerd, gedocumenteerd en bij de dealer. Ik zou me daar niet door laten weerhouden. En een 320!!!
Kristian zei:Prijs biedt weinig onderhandelingsruimte maar wordt me verzekerd dat het een mooie auto is....
Kristian zei:Prijs biedt weinig onderhandelingsruimte maar wordt me verzekerd dat het een mooie auto is....
MBdoubleyou zei:Mooie complete uitvoering! Kleur vind ik wel erg saai met zo'n zwart interieur. Dan vind ik deze wel een stukje mooier:
320iA xDrive Touring Luxury Imperialblau/bruin leer
Deze is uit feb 2019! Een paar mooiere velgen erop en je hebt een bijna nieuwe zeer complete 320iA Touring
320iA Touring Luxury Pano feb 2019 Mineralweiss/zwart leer
Moderator