Laadprobleem ID4

Ruud 6867050

Net ingestapt
Ik heb een ID4 pro van 2021 met nu 60.000 km. Sinds een jaar heb ik het probleem dat het thuisladen steeds stopt !
Auto naar dealer gebracht waar ze uren hebben gezocht en uiteindelijk aangaven dat ik de verbinding met internet moest verbreken. Kostte mij €176!!
Dit werkt inderdaad, maar hierdoor krijg ik geen info van de auto en moet ik het steeds weer instellen en dat vind ik lastig!
Is er geen andere oplossing?

Ik heb een ID4 pro van 2021 met nu 60.000 km. Sinds een jaar heb ik het probleem dat het thuisladen steeds stopt !
Auto naar dealer gebracht waar ze uren hebben gezocht en uiteindelijk aangaven dat ik de verbinding met internet moest verbreken. Kostte mij €176!!
Dit werkt inderdaad, maar hierdoor krijg ik geen info van de auto en moet ik het steeds weer instellen en dat vind ik lastig!
Is er geen andere oplossing?
Voor 176,- is er door een dealer geen uren gezocht, een uur wat dingen doorgemeten en in de computer nagekeken, misschien.
Je hebt nu dan ook een 'oplossing' maar niet de gewenste blijkbaar. Hebben ze ook aangegeven waarom dat zou moeten/kunnen helpen?

Iets uitgebreidere beschrijving misschien?
Welke internetverbinding moest eraf? Die van de auto? Of die van de laadpaal?
Indien van de auto: loopt dat via je Volkswagen-ID? Heb je daar al eens mee “gespeeld”?

Terug
Bovenaan