Pjotr
Asfaltkampioen
Wat een mooie Niva heb jij @michel1975 ! Van welk jaar is die? Ben benieuwd naar als ie klaar is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2004. Originele Nederlander wat overigens voor mij geen must is. Derde eigenaar. Garage neemt de tijd en hij wordt echt in de loze uurtjes opgepakt. Daarna door naar de plaatwerker. Het zou zomaar nog een best tijdje kunnen duren.Wat een mooie Niva heb jij @michel1975 ! Van welk jaar is die? Ben benieuwd naar als ie klaar is.
Ik eigenlijk ook niet ;-)Ah gaaf! Ik zag ook een bericht in jouw “mijn auto” ik zal daar wel even reageren , goed dat je de Niva hier ook deelde. Ik zag nog dat er “Niva nieuws “ was. Maar zo uitgebreid kan ik in de baas zijn tijd niet forummen
Ik heb de belangrijkste stap al gezetGreen laning en terreinrijden is echt aan te raden.
Door de korte wielbasis en geringe gewicht kom je bijna overal doorheen waar sommigen al eerder blijven steken.Gaaf zo'n Niva hoor. En in terrein serieus goed schijnt!
[
Haha, ik kreeg nu net een fax binnen met nieuws over de Vesta Ambulance.....1970 belde dat ze het nieuws terug willen hebben!![]()