Lotus Emeya

MCW 41

Petrolhead
82ZqOZg.jpg

NoOhLFW.jpg

xN24fRe.jpg

K0pfVXO.jpg

8saYsJS.jpg

rf43xFX.jpg

Fe7taof.jpg

Vind 'm niet vanuit alle hoeken evenwichtig, maar vind het alsnog wel een mooie auto. Komt een stuk beter uit de verf dan de Eletre, wat mij betreft.

mijn tweelingbroer had de auto mee vanavond. Heb er niet meegereden, alleen 30 minuten achter gereden en even in gezeten. De Eletre is indrukwekkend maar vind ik echt geen mooie auto. Te lomp; vooral die neus en die achterkant klopt niet. Deze liftback klopt al veel meer al is dit ook wel een erg lange en brede auto. Van achteren en schuinachter het mooist. De auto trekt érg veel bekijks, van jong tot oud.

r4AYPcM.jpeg

O3CXXQC.jpeg

Cuno6x7.jpeg

met kerst was het een zwarte. Gelukkig niet met zwarte velgen, vond het eigenlijk wel mooi zo. Verwacht overigens niet zo anoniem door het verkeer te kunnen want hij valt hoe dan ook op.

uAiUe6J.jpeg

De velgen lijken uit een of andere tuningcatalogus te komen en dat je door het voorspatbord heen kunt kijken ziet er wel erg kwetsbaar en goedkoop uit.

en dat je door het voorspatbord heen kunt kijken ziet er wel erg kwetsbaar en goedkoop uit.
Dat is volgens mij puur functioneel, een luchtdoorlaat om remmen of banden te koelen oid, of anders ter bevordering van de stroomlijn. Heeft niks met kwetsbaar of goedkoop te maken.

De velgen lijken uit een of andere tuningcatalogus te komen en dat je door het voorspatbord heen kunt kijken ziet er wel erg kwetsbaar en goedkoop uit.

Dat heeft zo ongeveer elke nieuwe auto, sinds een aantal jaar al. Wat maakt het bij deze Emeya dan ineens goedkoop, tov andere auto's?

Ik geloof best dat het functioneel zal zijn. Maar bij andere auto's zal dat dan subtieler zijn, met een minder groot gat of zo. Of met iets van lamellen of een roostertje erin. Het valt dan in elk geval minder op. De bumper ziet er daardoor fragiel uit vanuit deze hoek, vind ik.

Terug
Bovenaan