MCW 41
Petrolhead
Photos: 2025 Lucid Gravity | Motor1.com
2025 Lucid Gravity SUV revealed at the Los Angeles Auto Show.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
lenouvelautomobiliste.fr
Bij veel merken vind ik sedans niet heel erg mooi.In welk geval niet?![]()
Dat ligt niet aan jou. Ik vind dat ook. Cadillac vind ik ook erg fraai de laatste jaren.Best een gaaf ding om te zien. Heeft echt een beetje dat Cadillac gevoel om zich heen, of ligt dat aan mij?
electrek.co
Het voordeel van de achterlichten volledig op de klep te houden is dat voldoende groot kunnen blijven en geen naden hebben wat je wel krijgt als je een deel op de carrosserie en een deel op de klep doet. De klep moet dan heel precies gemonteerd worden. 1 mm scheef zie je normaal, maar wel als er 2 lichtdelen perfect op elkaar aan moeten sluiten. Alternatief is dan om alles op de carrosserie te monteren maar dan wordt de klep weer smaller. Het is een wisselwerking tussen design en productiemogelijkheden en -kosten.Dat ligt niet aan jou. Ik vind dat ook. Cadillac vind ik ook erg fraai de laatste jaren.
Het enige waar ik moeite mee heb is de achterklep. Net als vele merken gaan de achterlichten met de klep mee omhoog en is er daardoor een extra set lampjes nodig. Ik houd van vorm, maar ook van "vorm volgt functie". En die extra lampjes zijn wat mij betreft een zwaktebod van de ontwerpers.
Uiteraard snap ik dat ook wel, maar ik vind dat vorm (design) te veel nadruk heeft gekregen. Dat is slechts mijn mening.Het is een wisselwerking tussen design en productiemogelijkheden en -kosten.