We hebben nu ruim 6000 km gereden met de Capri, dus ik zal eens een review schrijven. Ook op de frontpage, even voor gaan zitten dit weekend.
Gisteren nog een ander bed opgehaald voor mijn oudste, dan kan er toch best veel in de Capri, fijn! Was via MP en het bed was niet volledig uit elkaar, hoogslaper met kast en bureau, hoop delen. Dus wel twee keer rijden, gelukkig in hetzelfde dorp. Langste planken van zo'n 2 meter konden net mee, prima!
Verder kom je volgens de bc steeds verder op een accu, volle accu is nu 575 km. Laatste weken weinig lange ritten gedaan, maar wel een late snelwegrit gemaakt. Met 135 km/u was het verbruik 22 kWh/100 km, dat kan je dus 3u volhouden met een volle accu en dan wil je wel laden. Niet van plan, maar leuk om te weten. Verder is het verbruik bij lokale ritten echt laag nu, regelmatig 11/12 kWh. En met zo'n 135 km/u erbij kom je gemiddeld toch nog op 14 kWh uit omdat de rest bebouwde kom en N-weg is.
Totaal verbruik over de eerste 6000 km is 17,2 kWh/100 km, vind ik netjes, het begon met 20+ in de koude winter!
Ik zal later een uitgebreide review schrijven over meer dan alleen het verbruik hèhè.