Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee daar worden ze niet voor betaald.
Wel apart dat het een Brits gekentekende, rechtsgestuurde DS is. Alsof ze er in Parijs geen meer hadden staan...
Wat ons bij de vraag van de dag brengt: worden automagazines (zoals AW, automagazine, auto-moto, topgear, enz...) door constructeurs betaald om hun wagens te laten testen? En zijn daardoor hun testverslagen eigenlijk irrelevant?
hoeft natuurlijk niet meteen enveloppen te zijn, doe deze roadtrip, en dan adverteren we een jaar lang bij jullie op de frontpage tegen xxxxx €Als een autosite cq blad vindt dat het 'journalisten' op de payroll heeft lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat er enveloppen worden geaccepteerd.
Tja , soms moet je het denken aan anderen overlaten.ongetwijfeld zal stellantis ze hebben betaald om dat ding in een video te krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat er ergens een redactie is die denkt, goh laten we de minst verkopende auto van de wereld eens gebruiken voor een road trip
Als jij gelijk hebt, kunnen we beter stoppen met het lezen van autoweek en/of andere bladen, want dan worden testresultaten bepaald op basis van reclamebudgetten ipv objectieve factoren.en toch heb ik gelijk, de kans dat dat gesponsorde content is is gewoon 99.5%
Die video nu pas bekeken. Het gaat daar inderdaad vooral om de plaatjeshet ging hier om de video van die ds8. En nee, echt objectief zal het nooit worden. Merkvoorkeur van een schrijver, eindredacteur die toch de druk van advertenties voelt etc.
Nee hoor. Als ik het advies van een ander zou volgen, zou ik niet met een Citroën rond rijdenmaar je koopt toch geen auto op basis van de mening van een ander? Leuk om te lezen, maar iig voor mij echt geen koopadvies