Durashift
Asfaltkampioen
Ik kwam dit forumdeel tegen bij de zoektocht naar het Electrisch rijden neemt een hoge vlucht draadje omdat ik daar, in mijn herinnering, al eens iets had gepost over de aanstaande restwaarde daling / gebruikte private lease aanbiedingen voor o.a. de bulk aan 2019/2020 Tesla's die dadelijk na de maximale, fiscaal gunstige, vijf gebruiksjaren terug op de aanbodmarkt komen.
Aanstaande dinsdag is er een webinar van een restwaardebepalingsbedrijf dat een zgn. white paper uitbrengt over dit onderwerp.
Ik hoorde erover in de BNR autoshow, afgelopen vrijdag.
www.bnr.nl
De verwachting is dat de (extra) waardedaling, door het overvloedige aanbod van o.a. Tesla's én de huidige markt / overheidsbeleid -sentimenten groter wordt dan eerder verwacht. Waar de ondergrens, voor een 2019 Tesla met zo'n 150 duizend kilometer op de klok, op automarktplaatsen nu zo'n 15 duizend euro bedraagt, verwacht men dat dit eind dit jaar een stuk eronder gezakt zal zijn.
Het gaat dan om de pluk auto's die destijds voor zo'n 60 duizend euro de boeken in zijn geschreven... slik.
Voor wie dinsdag een half uurtje van zijn tijd over heeft:
events.teams.microsoft.com
Aanstaande dinsdag is er een webinar van een restwaardebepalingsbedrijf dat een zgn. white paper uitbrengt over dit onderwerp.
Ik hoorde erover in de BNR autoshow, afgelopen vrijdag.
Autosector kiest aanval met eigen plan
Het is Lightyear toch weer gelukt om geld op te halen. Verder spreken we uitgebreid met de nieuwe baas van de RAI Vereniging over de kabinetsplannen. Gebrui...
De verwachting is dat de (extra) waardedaling, door het overvloedige aanbod van o.a. Tesla's én de huidige markt / overheidsbeleid -sentimenten groter wordt dan eerder verwacht. Waar de ondergrens, voor een 2019 Tesla met zo'n 150 duizend kilometer op de klok, op automarktplaatsen nu zo'n 15 duizend euro bedraagt, verwacht men dat dit eind dit jaar een stuk eronder gezakt zal zijn.
Voor wie dinsdag een half uurtje van zijn tijd over heeft:
Microsoft Virtual Events Powered by Teams
Microsoft Virtual Events Powered by Teams
events.teams.microsoft.com