Mazda 6 2009 actieradius info

A

Anoniem

Guest
Goedemiddag,

Ik heb een nieuwe Mazda 6 2009 gekocht. Ik kan alleen niet vinden of ik ergens de resterende actieradius kan aflezen? Of dat zelfs mogelijk is op de Mazda 6?
Heb in het boekje gezocht maar kan het zo niet snel vinden. Iemand hier een idee? Alvast bedankt.

Als je die auto nieuw hebt gekocht vraag je toch even de dealer? Oh, nu zie ik het. Gebruikt nieuw. Ja, maar ook dan even vragen bij de garage waar je gekocht hebt?

ben er toch achter gekomen. Beetje verborgen. Moest contact aanzetten en dan wat spelen met de bediening op het stuur van de radio. Die werkt dan ook voor de info display..
Beetje verborgen haha

ik geef het je te doen. Het zit zorgvuldig weggestopt. Althans, ik heb de engelstalige manual op internet geraadpleegd en het viel niet mee om te vinden. Het zit in het hoofdstuk Interior Comfort > Interior Equipment > information Display. En dus niet in het hoofdstuk Driving your Mazda > Instrument Clusters and Indicators > Meters and Gauges, waar het bij mijn Mazda 6 van de 1e generatie is opgenomen. De plaats van de knop die de TS aangeeft (de stuurbediening) wijkt af van de plaats in de manual (de knop 'info' links onderin het dashboard). Merkwaardig. De aanduiding REMNG is trouwens ook behoorlijk cryptisch. REM Niet Goed, dacht ik eerst :T, maar dat zal wel REMaiNinG zijn. In de meeste gevallen ben je hopeloos verloren als iets niet intuïtief werkt en je een handleiding moet raadplegen. In dit geval 464 bladzijden met overwegend waarschuwingen.

Terug
Bovenaan