Mazda EZ-60 / CX-6e | Vanaf € 45.990

Ik heb er minder problemen mee dan met die digitale spiegels als standaard uitrusting. Zet dat toch op de optielijst.
Mooie auto en ik heb vandaag geleerd dat Mazda en Changan al 20 jaar samenwerken in de 2 richtingen.
Er zijn Europese constructeurs die het anders aanpakken…

ik had gehoopt op iets meer bereik, en ietsje sneller laden, dan had ie denk ik nog wel op mijn shortlist gekomen, maar op papier word het wel een lastig t.o.v. van een zeekr 7 x vermoed ik , ik denk dat je daar tov de range en het snelladen een redelijke deal hebt momenteel( mits je natuurlijk Tesla natuurlijk niet meerekent)

Ik vind wel dat ie er goed uit ziet, en dat Mazda gewoon een heel andere beleving aan elektrische rijden wil mee geven dan aan de coventionele(re) aandrijflijnen.ik denk dat je E mazda niet moeten willen vegelijken met de andere aandrijflijnen. misschien hadden ze "xedos"er voor uit de mottenballen moeten halen en daar een "andere "merknaam van moeten maken wellicht

Ik heb er minder problemen mee dan met die digitale spiegels als standaard uitrusting. Zet dat toch op de optielijst.
Mooie auto en ik heb vandaag geleerd dat Mazda en Changan al 20 jaar samenwerken in de 2 richtingen.
Er zijn Europese constructeurs die het anders aanpakken…

Takumi heeft geen digitale spiegels standaard. België heeft de auto al in zijn configurator opgenomen. Mooie kleur en de grotere wielen kiezen en je hebt een prachtige auto ;) Beige bekleding is ook mooi. Volgens eerste indrukken een erg hoogwaardig interieur en sowieso ruim. Moet genoeg leasers aanspreken. De 6e verkoopt ook best goed.

Schermafbeelding-2026-01-19-om-14-35-37.png

Takumi Plus wel & daar verwees ik eigenlijk naar. Uit de Mazda Configurator geplukt :
  • 360° camera (AVM)
  • Adaptieve cruise control (MRCC) met automatische stop&go functie
  • Centrale deurvergrendeling met intelligente sleutel via Bluetooth®
  • Digitale buitenspiegels
  • Elektrische kofferklep
  • Geavanceerd head-up display in kleur met projectie op de voorruit (ADD)
  • Infotainmentsysteem met 26,45" aanraakscherm
  • Inleg dashboard translucide met sfeerverlichting
  • Panoramisch dak
  • Radio DAB en audiosysteem met 23 luidsprekers, USB-C-aansluitingen
  • Warmtepomp

Terug
Bovenaan