A
Anoniem
Guest
Mee eens, Synecdoche. Had ook zo gekund... Een oplossing zoals je die op de 911 targa in de 80-er jaren zag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leg voor die balk een licht met de hand uitneembaar dakje dat rechtop achter de stoelen gezet kan worden
synecdoche zei:Maar waarom zo ingewikkeld?
Twix zei:synecdoche zei:Maar waarom zo ingewikkeld?
Dat vind ik wel een goede vraag. Ondanks dat het een gaaf systeem is, vind ik het een hoop gedoe voor een uitneembaar dakje.
Moderator
https://www.autoweek.nl/nieuws/vanafprijs-mazda-mx-5-rf-bekend/[size=x-large]Vanafprijs Mazda MX-5 RF bekend[/size]
Instappen vanaf 35.480 euro. Mazda breidt het MX-5-gamma uit met de bijzondere RF. Vandaag weten we welk bedrag Mazda op zijn prijskaartje heeft geschreven. Tijdens de New York International Auto Show maakten we voor het eerst kennis met de MX-5 RF, een bijzondere variant van de nieuwe MX-5 die de variant met stalen klapdak van de vorige generatie zal opvolgen. De RF is nu van Nederlandse prijslabels voorzien. De in april in de Nederlandse showrooms te verschijnen MX-5 RF kent een vanafprijs van 35.480 euro. Daarmee is hij 2.600 euro duurder dan de reguliere MX-5 met stoffen dak. Het bijzondere dak van de MX-5 RF, waarbij de laatste twee letters staan voor Retractable Fastback, laat zich bij een snelheid van maximaal 10 km/h elektrisch openen of sluiten.
Bird Nerd zei:Ook de 1.5 is iets verbeterd en er zijn wat nieuwe opties/uitvoeringen in Japan waaronder 'Caramel Top' kap met 'Tan' interieur.
Moderator
Mazda doet amper aan facelifts, volgens mij is de 6 de laatste geweest met echt grote verschillen. Ze doen vooral aan modeljaar updates.
Maar je verwachtingen waar ook niet heel realistisch
Toch beter opletten, dat wat jij noemt zijn gewoon modeljaar updates.Ze doen net zoveel facelifts als ieder ander merk (de een wat bescheidener dan de ander), net als dat elk merk aan modeljaarupdates doen. Bij de Mazda2 veranderde in 2020 de gehele nieuw met nieuwe koplampen, bumper en grille(+omlijsting). En van achteren een nieuwe achterbumper en indeling achterlampen, vorige gen. CX-5, vorige gen. CX-9.
Ik verwachtte niks, ik hoopte. Dat is wat anders.
Bij de Mazda2 veranderde in 2020 de gehele nieuw met nieuwe koplampen, bumper en grille(+omlijsting). En van achteren een nieuwe achterbumper en indeling achterlampen