PauseBreak
Kilometervreter
Het blijft een auto natuurlijk. Wel zuur van de condensor. Hopelijk is de verkoper coulant.Kortom, een Toyota rijd je dus ook niet gratis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het blijft een auto natuurlijk. Wel zuur van de condensor. Hopelijk is de verkoper coulant.Kortom, een Toyota rijd je dus ook niet gratis.

Veel metertjes werken ook met "stappen". Normaliter verandert de temperatuur van het koelwater tijdens een rit, maar ze laten de meter keurig in het midden staan.... Eigenlijk komt oververhitting relatief weinig voor en is een rood lampje ook vaak voldoende. Als een koelwaterslang scheurt bij zeer zware belasting zie je eerst stoom en daarna misschien de temperatuurmeter oplopen.Onze Nissan Note heeft ook geen temperatuurmeter, daar waar al mijn vorige auto's dat wel hadden. Bij oververhitting zal er vast wel een lampje gaan branden maar die fase wil je eigenlijk liever voor zijn. In elk geval controleer ik zeer regelmatig het niveau van alle vloeistoffen.

Is dat een compliment of een sneer?Toch leuk om te lezen dat er ook liefhebbers/forummers zijn waarvoor de auto toch echt gewoon een gebruiksvoorwerp is!
Dus jij vind een Verso-S geen bijzondere auto? Jij maakt vrienden Barri.Lees hoe je het wil lezenIk vind het mooi dat er een topic is met de ervaringen van/met een Verso-S! Dat verwacht je niet op een autoforum toch?
![]()
Juist het leuke van dit forum, het gaat van Golf tot Bentley hier.Lees hoe je het wil lezenIk vind het mooi dat er een topic is met de ervaringen van/met een Verso-S! Dat verwacht je niet op een autoforum toch?
![]()
Dus jij vind een Golf saai? Zo kan ik nog wel even doorgaan.Juist het leuke van dit forum, het gaat van Golf tot Bentley hier.
een compliment of een sneer
een potje 'bofkont finest'
Maar het werkt prima, en dat is wat telt!Heb je daar echt mee gepolijst op de machine? Grof geschut, geen wonder dat je die kras niet meer ziet.![]()
![]()