MCW 41
Petrolhead
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jouw reacties, die zijn voorspelbaar. Vermoeiend voorspelbaar.CD9LOP zei:Ziet er voorspelbaar .
Yup altijd het zelfde weinig anders dan de zelfde voorspelbare tekst.Passchier zei:Jouw reacties, die zijn voorspelbaar. Vermoeiend voorspelbaar.CD9LOP zei:Ziet er voorspelbaar .
Als je dan zo bijdehand wil doen, er wordt nergens een opgave gedaan van het aantal liters. Ja 600 in de gewone wat 50 meer is dan in het uitgaande model.MCW 84 zei:https://www.youtube.com/watch?v=AHzgckHPjzE
Zie vanaf 16:21 over de bagageruimte. Of je had op de link kunnen klikken in de openingspost. Ook staat het gewoon op de hoofdpagina op autoweek.nl in het GLC-artikel.![]()
Dat had ik ook gezien en hij is kleiner. Ben gewoon nieuwsgierig of het net zo erg is als bij de C plugin.MCW 84 zei:Ik heb speciaal voor jou op de perssite van Mercedes gekeken en ze noemen alle specs en dus ook laadruimte (620 - 1640 liter). Echter als je bij de specs van de Plug-ins kijkt dan hebben ze de laadruimte achterwege gelaten. Op de video, die je vreemd genoeg nog eens plaatste, laten ze de ruimte wel zien, die is weer wat verhoogd.
Lijkt wel erg sterk op zijn voorganger. Voor het type auto blijf ik het een behoorlijk geslaagde auto vinden. Wil eigenlijk ook zeggen: voor een Mercedes-Benz vind ik het een behoorlijk geslaagde auto, maar zo'n zinnetje zal ik vast moeten bekopen met een indirecte sneer, dus dat heb ik niet gezegd!
Vind 'm veel eleganter dan de BMW X4 of Audi Q5 Coupé.