Mercedes-Benz VLE

Fr1kandelbr00dje

Kilometervreter
1600

1600

1600

1600
1600

1600

270957933
270957935

270957988

270957864

https://media.mercedes-benz.com/article/46847b87-975b-42b0-8e2a-eae7a437a526
https://www.autoweek.nl/autonieuws/...s-meer-personenauto-dan-de-v-klasse-ooit-was/

Eigenlijk gewoon een lange MPV. Toch jammer dat MPV's verdwenen zijn. Het waren super praktische auto's voor mensen met een actieve levensstijl. Vooral de Renault Espace met draaibare voorstoelen mountainbike's en surfspullen schoof je er zo in door de lekkere lage tildrempel. Tijdens pauzes met slecht weer draaide je de voorstoelen om en zat je gezellig met zijn vieren rond een neergeklapte stoel die dan als tafel functioneerde. De vaste verschuifbare dakdragers die ver uit elkaar konden gezet worden bij lange voorwerpen en bij geen gebruik helemaal naar achteren geschoven konden worden als spoiler werkten waren ook handig.

Met de huidige designs sla ik het merk met de ster (duizenden sterretjes) maar over... en die overdadige interieurverlichting + schermen hoeven van mij al evenmin. Wat overigens niet wil zeggen dat het voor anderen een goede keuze zal zijn. Er zullen best de nodige hotels en taxiservices graag met deze auto gaan rijden.

• Leuk
Waarderingen: rw54
ik vind het wel wat hebben! even wennen die neus! veel smaken en configuraties, al dat bling bling hoeft niet van mij maar zal een markt voor zijn toch?

Ik vind eigenlijk alleen de aflopende d-stijl niet mooi. Maar die lijn vind ik ook bij een Mercedes stationwagon niet mooi. Te rond en te sterk verschillend met de lijn van de achterkant.
En die versie zonder middenconsole……:poop:

Wel duur ding. Is voor een gewone sterveling niet op te brengen. :rolleyes:
Anders hadden ze me die rode hier neer mogen zetten (zeszits is ook een mooie configuratie)

Ik hoop dat er een kortere versie komt (5 meter is genoeg), waarbij het gedeelte achter de C-stijl minder log oogt. Nu niet evenwichtig, en daardoor rare D-stijl idd. Verder wel geslaagd!

Terug
Bovenaan