WillemVeen1952
Net ingestapt
Dag allen, ik ben erg geïnteresseerd in de W210 Mercedes E-klasse, omdat ik dit model prachtig vind en ik er graag een zou willen hebben. Tijdens mijn zoektocht ben ik de onderstaande E240 tegengekomen en wilde ik graag wat advies vragen over waar ik op moet letten bij de aanschaf.
Ik heb de verkoper telefonisch gesproken en hij gaf aan dat een aankoopkeuring geen probleem is. Er zit een nieuwe APK op de auto, en de achterveren zijn beide vervangen, evenals de voorste stabilisatorstangen bij de Mercedes-dealer.
Daarnaast ben ik benieuwd naar de mening van anderen over deze auto en welke punten ik verder zou moeten controleren. Ik ben van plan deze E240 aan te schaffen, of mogelijk een andere E-klasse die ongeveer 2.000 euro goedkoper is, maar die een import betreft.
Alvast bedankt voor jullie reacties en advies!
Ik heb een link toegevoegd naar de auto E240 Mercedes
Met vriendelijke groet,
Willem van Veen
Ik heb de verkoper telefonisch gesproken en hij gaf aan dat een aankoopkeuring geen probleem is. Er zit een nieuwe APK op de auto, en de achterveren zijn beide vervangen, evenals de voorste stabilisatorstangen bij de Mercedes-dealer.
Daarnaast ben ik benieuwd naar de mening van anderen over deze auto en welke punten ik verder zou moeten controleren. Ik ben van plan deze E240 aan te schaffen, of mogelijk een andere E-klasse die ongeveer 2.000 euro goedkoper is, maar die een import betreft.
Alvast bedankt voor jullie reacties en advies!
Ik heb een link toegevoegd naar de auto E240 Mercedes
Met vriendelijke groet,
Willem van Veen