Met AutoWeek naar Wheels Mariënwaerdt?

Roadracer

Administrator

Forumleiding
We hebben in samenwerking met de organisatie enkele kaarten (compleet met parkeerkaart) beschikbaar voor Wheels Mariënwaerdt dat tussen 11 en 13 september wordt gehouden op het landgoed Mariënwaerdt in Beesd. Heb je interesse om te gaan? Laat het dan in een reactie op dit topic weten - natuurlijk ook op een originele manier waarom juist jíj naar Wheels gaat - en wellicht kan ik je blij maken.

Laatst bewerkt:
Ik zou graag twee kaarten willen winnen. Ik kan mooi met mijn vader quality time doorbrengen bij prachtige auto's.

Hoi roadracer.

Ik zal het heel tof vinden als ik 1 kaart mag winnen om er naar toe te gaan.
Vanaf jongs af aan kijk ik graag naar auto's dus dat is nu hartstikke mooi om dat ook op het landgoed Mariënwaerdt dat ook te mogen doen om het verleden en het heden te ontmoeten.

met vriendelijke groet,
Mijn favoriet.

Laatst bewerkt:
Hoi @Roadracer,

Het lijkt me een erg tof evenement om naar toe te gaan, samen met mijn zoon (bijna 9 jaar). Hij is gek op auto's, door mij aangestoken :cool:. Hij zag dit evenement ook al in de autoweek classic voorbij komen, en wil er graag naar toe. Met kaartjes zou ik hem erg blij maken (en mezelf uiteraard ook ;) )

Hey Roadracer !

Als oer-EMW-er en absolute liefhebber van de obscure, onbekende en miskende auto's, zou ik graag ik eens kennis willen maken met het andere eind van het automobiele spectrum !
Dus kaartjes voor Wheels Mariënwaerdt zou ik heel gaaf vinden

Automobiele groeten van Guus

Zelf hoef ik geen kaarten i.v.m. mijn eigen beschikbaarheid op deze dagen maar dit is letterlijk bij mijn werkgever om de hoek. We zien het opbouwen dagelijks gebeuren en zijn ooit eens over het terrein gelopen toen ze nog aan het opbouwen waren, mooie preview.. In onze pauze lopen we hier dus regelmatig langs en door de Mariënwaerdt alleen al daarvoor is dit event een bezoekje waerdt. Mocht je na alle auto's voorbij te schuifelen nog stappen over hebben dan kan ik iedereen van harte aanraden een stukje te wandelen.

P.S. Aan alle bezoekers, denk ook een beetje aan de voetgangers bij het passeren. Snelle en mooie auto's kunnen gevoelens doen bovenborrelen die niet altijd handig zijn op smalle langwegen waar ook nog mensen wandelen of fietsen.

P.S. Aan alle bezoekers, denk ook een beetje aan de voetgangers bij het passeren.
Natuurlijk, ik loop en fiets zelf ook vaak over landweggetjes. Maar de keren dat ik naar Wheels in Beesd ben geweest liepen de wandelaars me in de auto voorbij ;)

Natuurlijk, ik loop en fiets zelf ook vaak over landweggetjes. Maar de keren dat ik naar Wheels in Beesd ben geweest liepen de wandelaars me in de auto voorbij ;)
Doel hiermee mee vooral op de vele bezoekers die de Mariënwaerdt het hele jaar door kent. Overigens zijn het tijdens het opbouwen vaak de bestelbusjes die mee lijken te doen aan een race ;)

Ik zou graag met mijn zoon nog eens een auto evenement bezoeken. Hij is dit jaar al 2x enorm teleurgesteld nadat diverse evenementen niet door zijn gegaan/zijn verplaatst.

Lijkt me enorm leuk met hem alsnog een leuke dag te kunnen hebben! Een mooie verrassing voor hem en gelijktijdig bijna op mijn verjaardag, dubbel feest dus :)

Ik ben altijd in voor leuke acties! :-) Ik heb het zelf zondagochtend/begin van de middag in de agenda staan, het is redelijk druk weekend alles bij elkaar in de zin dat iedereen dan leuke dingen aan het plannen is.

Waarom ik naar Wheels Mariënwaerdt wil?

Omdat mijn ideale zondag bestaat uit auto’s bekijken die ik niet kan betalen, doen alsof ik verstand heb van zeldzame klassiekers en af en toe heel serieus “prachtige lijnvoering” zeggen terwijl ik eigenlijk gewoon denk: wow, die is gaaf.

Mijn plan is simpel: vroeg aankomen, veel te veel foto’s maken, minimaal één keer verliefd worden op een auto die duurder is dan mijn huis, en aan het einde van de dag met volle overtuiging zeggen dat het “puur ter inspiratie” was.

En als er ook nog een parkeerkaart bij zit, kan mijn eigen auto eindelijk eens ervaren hoe het voelt om tussen zijn veel succesvollere familieleden te staan.

Kortom: geef die kaarten vooral aan mij. Ik beloof dat ik ze professioneel zal gebruiken voor volstrekt onprofessioneel veel enthousiasme.

Intussen hebben verschillende van jullie mooie redenen aangegeven voor Wheels Mariënwaerdt, helaas waren er meer vragen dan dat we kaarten beschikbaar hadden. De winnaars van de kaarten hebben intussen een direct bericht gekregen. Heb je dat niet gehad, dan kun je uiteraard kaarten kopen via de website van Wheels - en wellicht een volgende keer beter! Bedankt voor jullie interesse.

Veel plezier gewenst aan de gelukkigen!
Mocht je vandaag (vrijdag) gaan: ik sta er met de oranje Bentley. Ik zal er niet de hele dag naast zitten... maar vraag rondom die auto gerust naar Vincent als je even wilt babbelen :)

Mooi bezoek gebracht aan Wheels Mariënwaerdt, ook de oranje Bentley gespot @ketelapper . Prachtig auto, zeker met deze kleur combinatie.
EkZm2kn.jpg

Sowieso fleurig geheel, er naast stond deze paarse Bentley
rMfa6Zz.jpg

Nog een monster met een W12
wifqh6v.jpg

Een erg gave 205 GT Nepala, een prototype van een 205 break. Deze heeft een NL kenteken
HyEmaEN.jpg

Nog een mooie F40
pB9Zm3b.jpg

Genoten van het bezoek, samen met mijn zoontje. Erg leuk @Roadracer

Graag gedaan! Ik was zondag geweest en het was zacht gezegd takkeweer waardoor ik ook relatief weinig foto's heb gemaakt (die dan ook nog aardig zijn). Die 205 was me ook al opgevallen, erg leuk. Blij dat jullie een mooie tijd hebben gehad.

Terug
Bovenaan