M
MCW
Guest
Alle foto's en info: https://www.motor1.com/news/488534/2022-mitsubishi-outlander-debuts/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Twix zei:Die neus is wel apart. Heeft wat Lexus-design gecombineerd met Citroën Cactus. Niet mijn smaak.
De rest van de auto ziet er mijns inziens wel mooi uit. Beetje anoniem, dat wel.
Rutger DC zei:Mitsubishi staakt binnen twee jaar de import naar Europa (uitgezonderd Rusland en omringende niet-EU-landen). Het interieur doet me sterk denken aan Nissan, maar dan niet de X-Trail, maar verrassenderwijs de elektrische Ariya.
Het exterieur ziet er goed uit, inderdaad een lompe neus, maar verder juist strak. De auto heeft een robuuste SUV-uitstraling en oogt niet als een iets hogere stationwagon zoals sommige concurrenten. Jammer dat de auto niet naar hier komt, vele duizenden Outlander PHEV-rijders zouden deze auto vast hebben overwogen. Nu aan Nissan de taak om die Outlander-rijders te lokken met de X-Trail PHEV.
Rutger DC zei:In een video op Youtube wordt gesuggereerd dat de nieuwe Outlander (PHEV) eind 2022, begin 2023 naar Duitsland komt. Ben benieuwd of dat inderdaad het geval is. Ik hoop het maar, want anders mag Mitsubishi wat mij berteft alsnog de stekker uit de activiteiten trekken: zonder een Space Star die tegen die tijd verdwijnt en alleen de Eclipse en Renaults met ander logo heeft Mitsubishi hier geen toekomst.
Beyond the powertrain changes, the Outlander PHEV Ralliart will reportedly receive chassis modifications and retuned suspension to create a sportier drive experience. It’ll also reportedly have enhanced aerodynamic elements.
The Vision Ralliart Concept came with “sportier” four-wheel control tuning, and “large disc brakes” with six-piston calipers. Covering these brakes were 22-inch dark alloy wheels with a slotted, aero-esque design.