Mobiel aanmelden lukt niet

Magnifieke malloot

Asfaltkampioen
Wanneer ik de website (forum) open op mijn mobiele telefoon (Samsung-Chrome) kan ik niet aanmelden. Wanneer ik op de knop druk, vernieuwt de pagina maar ik ben dan niet ingelogd.
Ik moet naar de homepagina, daar inloggen, terug naar het forum en dan ben ik ingelogd.

Zijn er meer die hier last van hebben?

Ja, eigenlijk moet ik ook vaak nog even naar mijn omgeving toe voor het forum ziet dat ik ben ingelogd.

Vanochtend vroeg was het forum giga traag en 2x error iets als “exception occurred - toomany connections en dan een hele hoop computer code”. Even iets anders gaan lezen toen.

Het is normaal dat je via de homepage inlogt. Zo werkt het al meer dan een jaar. Ik heb het zojuist zelf geprobeerd en ging gelijk naar het inloggen.

Het is normaal dat je via de homepage inlogt. Zo werkt het al meer dan een jaar. Ik heb het zojuist zelf geprobeerd en ging gelijk naar het inloggen.
Ik gebruik de homepage veel minder (iets met fp reacties) en ga standaard vaak eerst naar het forum. Daar kan ik altijd wel aanmelden, soms even koekjes weg, maar werkt vrijwel altijd. Nu dus weer even niet...

Probleem is dat als je dan ingelogd bent, het best vaak gebeurt (vandaag weer) dat je bij het forum te zien krijgt Aanmelden....
Soms helpt het om dan even terug naar de home page te gaan en weer naar het forum, maar vaker niet. Dus dan maar weer naar de home page, uitloggen, inloggen, en weer opnieuw naar het forum, e d an pakt is het wel...

Hier werkt aanmelden/inloggen via het forum sinds enkele dagen ook niet meer. Via de homepage wel, daar kan ik goed mee leven. Op de homepage/FP kom ik verder nooit.

Hier lukt het wel, al word ik n het inloggen eerst teruggeleid naar de frontpage. Daarna moet ik dan op Forum > Nieuwe berichten drukken en dan ben ik ingelogd.

Als dat inloggen via homepage steeds als traffic/kliks geregistreerd wordt, zullen de adverteerders wel blij zijn.
Inloggen via homepage gaat overigens goed tegenwoordig, ingelogd blijven is weer iets heel anders.

Terug
Bovenaan