Vivienne

Net ingestapt
Zondag 7 september van 11.00 tot 17.00 uur staat de Brink in Laren vol met schitterende klassiekers. Van Rolls Royce tot Fiat 500 – en als absoluut hoogtepunt de iconische Mercedes-Benz 300 SL Gullwing.

Voor slechts €15 stap je in als passagier en rijd je mee door het prachtige Gooi in de oldtimer van je dromen. Je betaalt eenvoudig via QR-code of contant. De gehelfe opbrengst gaat naar de Rollybus in Laren, die al meer dan 40 jaar mensen met een beperking helpt mobiel te blijven.

Kom langs tussen 11.00 en 17.00 uur op de Brink bij de poffertjeskraam en beleef een unieke dag vol nostalgie, prachtwagens en gezelligheid.

(Voor de dames is er toevallig morgen ook een ander leuk evenement in Laren - Streetsale ;): https://lareninbeeld.nl/agenda/streetsale-laren-nh/)

Ik was gisteren (toevallig) in Laren maar net te laat voor het evenement; nog wel bij de Acadiane-barista een kop koffie kunnen scoren. Volgens mij was het best goed bezocht en ik zag leuke auto's rondrijden, enkele Ferrari's, een Volvo P444 (als ik het goed heb) met een ander goed doel bestickerd, DS'en limousine en cabrio (bijzonder!) om enkele te noemen...

Terug
Bovenaan