Ruben 2587885
Wegverkenner
Ik heb al meerdere posts gemaakt over mijn zoektocht naar een tweede auto. Ik ben nu op vakantie en rij hier in de golf 5 station van mijn zwager. Tot mijn verbazing gingen daar 3 zitverhogers die wij op vakantie hadden geregeld prima in. Ik miste alle moderne foefjes ook niet eigenlijk dus ik ben gaan denken en gaan kijken naar goedkopere en iets oudere autos.
Ik heb mezelf een budget gegeven van €9000 dat wat opgerekt kan worden indien nodig. Mijn enige voorwaarden voor mijn zoektocht waren:
- parkeersensoren
-een sluitende kilometerstand
- De auto moet minimaal 5 jaar en 50.000km meegaan
- Moet ruimte bieden voor 5
Ik heb meerdere Renault Grand Scenic III modellen gezien en een aantal Opel Zafiras. Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden. Beter meer uitgeven voor een nieuwere auto of minder uitgeven en het verschil wegleggen voor toekomstig onderhoud.
autos waar ik interesse in heb:
www.autowereld.nl
www.autowereld.nl
www.autotrack.nl
www.autowereld.nl
www.autowereld.nl
De 1.2 motor van Renault staat niet goed aangeschreven volgens mij maar een auto met volledige onderhoudshistorie en geldige APK, is het dan het risico waard?
Een ander alternatief is de 2.0 CVT automaat.
Als je moest kiezen tussen een Zafira van bouwjaar 2012-2014 of een Grand Scenic III wat zou je dan aanraden?
Ik heb mezelf een budget gegeven van €9000 dat wat opgerekt kan worden indien nodig. Mijn enige voorwaarden voor mijn zoektocht waren:
- parkeersensoren
-een sluitende kilometerstand
- De auto moet minimaal 5 jaar en 50.000km meegaan
- Moet ruimte bieden voor 5
Ik heb meerdere Renault Grand Scenic III modellen gezien en een aantal Opel Zafiras. Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden. Beter meer uitgeven voor een nieuwere auto of minder uitgeven en het verschil wegleggen voor toekomstig onderhoud.
autos waar ik interesse in heb:
Renault Grand Scénic 1.2 Limited/NAVI/CRUISCONT/TREKHAK 2015 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
01-2015, Benzine, Handgeschakeld, MPV, Grijs
Renault Grand Scénic 2.0 Bose Navi Cruise Clima 2013 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
12-2013, Benzine, Automaat, MPV, Bruin
Renault Grand Scenic Benzine [26-ZPS-3] | AutoTrack
Kies voor deze Renault uit 2013 met 134.801km. voor € 7.850. Gratis de autohistorie van deze Renault Grand Scenic inzien? Check AutoTrack!
Renault Grand Scénic 2.0 Bose Navi Cruise Clima 2013 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
12-2013, Benzine, Automaat, MPV, Bruin
Opel Zafira Tourer 1.4 Cosmo | Airco | Cruise | Xenon | NAP + APK 4-2026 2012 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2012, Benzine, Handgeschakeld, MPV, Wit
De 1.2 motor van Renault staat niet goed aangeschreven volgens mij maar een auto met volledige onderhoudshistorie en geldige APK, is het dan het risico waard?
Een ander alternatief is de 2.0 CVT automaat.
Als je moest kiezen tussen een Zafira van bouwjaar 2012-2014 of een Grand Scenic III wat zou je dan aanraden?