MCW 41
Petrolhead
Sinds ik in Salland woon is Duitsland niet zo heel ver weg. Alleen op basis van google maps vind ik het lastig om te zien wat nou echt mooi is. En dan bedoel ik natuur, landelijke omgeving, mooie (oude!) dorpjes/gehuchten en steden. Als ik er naar zoek dan komen ze vaak aan met bv Monschau (wel eens geweest trouwens) maar 3 a 4 uur rijden is voor mij niet "net over de grens". Kennen jullie nog mooie plekken dichterbij? En dan bedoel ik niet grotere steden als Keulen en Essen (Wuppertal vorige week geweest, vond ik wel wat hebben) of gebieden die verder weg zijn (zoals Zwarte Woud)
Eigen ervaringen:
- Bad Bentheim. Onderweg kwam dichte mist opzetten dus we zagen letterlijk bijna niks.
- Münster. Toen doorgereden naar deze prachtige stad.
- Uelsen en omgeving. Vorig jaar wezen kamperen (en veel fietsen) in De Lutte. Op laatste dag auto geparkeerd in Ootmarsum en toen noordelijk naar DL gefietst. Vond het daar erg mooi qua heuvels, oude boerderijen, watermolens e.d.
Wat ik leuk vind vind jij misschien niet leuk maar misschien weet jij nog iets gezelligs/kneuterigs. Ik zoek geen mooie autorijwegen
Eigen ervaringen:
- Bad Bentheim. Onderweg kwam dichte mist opzetten dus we zagen letterlijk bijna niks.
- Münster. Toen doorgereden naar deze prachtige stad.
- Uelsen en omgeving. Vorig jaar wezen kamperen (en veel fietsen) in De Lutte. Op laatste dag auto geparkeerd in Ootmarsum en toen noordelijk naar DL gefietst. Vond het daar erg mooi qua heuvels, oude boerderijen, watermolens e.d.
Wat ik leuk vind vind jij misschien niet leuk maar misschien weet jij nog iets gezelligs/kneuterigs. Ik zoek geen mooie autorijwegen