Ik ga iets nieuws doen: een live vragen- en tipsuurtje voor forumleden. Of je nieuw bent of al langer meeloopt, dan heb je wellicht wat praktische vragen rond het forum. Die kan ik gaan beantwoorden op donderdag 30 juli 2026, 19.30 - 20.30 uur.
De eerste keer wil ik in ieder geval ingaan op het plaatsen van foto's/beelden op het forum - ik kom regelmatig situaties tegen waaruit blijkt dat dit iets is waar jullie tegenaan lopen. Maar mocht je een onderwerp of vraag hebben die je van te voren wilt delen, laat het weten onder dit topic. Dan kan ik dat zo nodig voorbereiden tijdens de sessie.
Verder praktisch:
Ik hoor graag van jullie!
De eerste keer wil ik in ieder geval ingaan op het plaatsen van foto's/beelden op het forum - ik kom regelmatig situaties tegen waaruit blijkt dat dit iets is waar jullie tegenaan lopen. Maar mocht je een onderwerp of vraag hebben die je van te voren wilt delen, laat het weten onder dit topic. Dan kan ik dat zo nodig voorbereiden tijdens de sessie.
Verder praktisch:
- Laten we ons vooral richten op vragen of onderwerpen waar meerdere mensen iets aan hebben
- Deze online bijeenkomst is bedoeld om jullie (of elkaar) te helpen, niet om bugs en dergelijke te melden. Daarvoor hebben we een speciaal topic
- De online meeting vindt plaats via Google Meet. De link hiervoor deel ik volgende week. In principe is dit een redelijk open platform maar in de praktijk is het gemakkelijk als je een Google/Gmailaccount hebt.
- Vanwege privacyredenen wordt de bijeenkomst niet opgenomen. Ik vraag wel aan iedereen om de camera open te hebben en een (herkenbare) screen-name te tonen, dus geen 'iPad' of zo. Je username kan uiteraard wel. Het is een verzoek, geen verplichting.
Ik hoor graag van jullie!
Laatst bewerkt: