Ben 9788929
Net ingestapt
Onlangs een mail gekregen dat een nieuwe lease auto via de portal uitgekozen mag worden, Ik kan zelf geen laadpaal wegzetten thuis dus electrisch lijkt me niet praktisch al is het wel mogelijk volgens collegas.
Informatie vooraf:
Ik rij gemiddeld 500 a 1000KM per week.
Ik heb geen kinderen om rekenng mee te houden.
Momenteel rij ik een (oude) Astra uit 2020 en wat ik er waardeer zijn de comfortable stoelen inclusief evt. verlenging van de bovenbenen. Daarnaast heb ik niet veel nodig buiten comfortable stoelen & Cruise control.
Dit in acht nemende en er vanuit gaan dat je een PHEV wilt kom ik zelf op de volgende modellen uit:
- Golf Style
- Cupra Leon (business versie + Optie stoelen)
- Cupra Formentor (business versie + Optie stoelen)
- Audi A3 (Advanced edtion)
- Skoda Suberp
Eventueel Electrisch:
- Cupra Born
- Volkswagen ID3
- BYD Seal
Ik weet zelf door de bomen het bos niet meer te vinden aangezien ik de PHEV bijna allemaal prima autos vind. Ik vraag me vooral af wat echte auto kennis als aanbeveling hebben en waarom?
Informatie vooraf:
Ik rij gemiddeld 500 a 1000KM per week.
Ik heb geen kinderen om rekenng mee te houden.
Momenteel rij ik een (oude) Astra uit 2020 en wat ik er waardeer zijn de comfortable stoelen inclusief evt. verlenging van de bovenbenen. Daarnaast heb ik niet veel nodig buiten comfortable stoelen & Cruise control.
Dit in acht nemende en er vanuit gaan dat je een PHEV wilt kom ik zelf op de volgende modellen uit:
- Golf Style
- Cupra Leon (business versie + Optie stoelen)
- Cupra Formentor (business versie + Optie stoelen)
- Audi A3 (Advanced edtion)
- Skoda Suberp
Eventueel Electrisch:
- Cupra Born
- Volkswagen ID3
- BYD Seal
Ik weet zelf door de bomen het bos niet meer te vinden aangezien ik de PHEV bijna allemaal prima autos vind. Ik vraag me vooral af wat echte auto kennis als aanbeveling hebben en waarom?