Joost 9773901
Net ingestapt
Hallo,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Joost en woon in het noorden van het land. Voor mijn werk zit ik veel in de auto. Tot dusver reed ik altijd naar volle tevredenheid een VW Polo waarvoor ik een autotoeslag kreeg. Echter is mijn vriendin nu in verwachting wat maakt dat ik op zoek ben naar een grotere auto. Via mijn werk kan ik een auto leasen, vandaar dat ik nu naar een lease auto aan het kijken ben. Als 'leek' op het autogebied is dat een hele puzzel
. Ik ben op zoek naar een station waarbij ik vanuit mijn werk nog mag kiezen voor een benzine variant. Hier gaat ook mijn voorkeur naar uit. Na het afstrepen van enkele opties twijfel ik nu tussen de Opel Astra Sports tourer business edition en de Skoda Octavia Combi Business Edition Plus. Het gaat om de volgende exemplaren:
. Ten opzichte van mijn huidige Polo zullen beide opties volgens mij een upgrade zijn. Iemand die mee kan denken in mijn zoektocht en misschien op voorhand al tips/ervaringen heeft die hij/zij kan delen en die ik mee kan nemen bij de aanstaande proefritten? Alle tips/trics worden gewaardeerd!
Groet Joost
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Joost en woon in het noorden van het land. Voor mijn werk zit ik veel in de auto. Tot dusver reed ik altijd naar volle tevredenheid een VW Polo waarvoor ik een autotoeslag kreeg. Echter is mijn vriendin nu in verwachting wat maakt dat ik op zoek ben naar een grotere auto. Via mijn werk kan ik een auto leasen, vandaar dat ik nu naar een lease auto aan het kijken ben. Als 'leek' op het autogebied is dat een hele puzzel
- Opel Astra Sports Tourer - 1.2 turbo Hybr 107kW Business Edition AT 5d
- Skoda Octavia Combi - 1.5 TSI e-TEC mHEV DSG-7 auto Bus Ed Pls 5d
Groet Joost