A
Anoniem_1741248602
Guest
Kies gewoon voor die BMW, volgens mij heb je zelf al gekozen maar wil je gewoon bevestiging van onze kant hebben aangezien je elk ander voorstel al afschiet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar het is overduidelijk dat de BMW alles is wat hij wil dat een auto is, alleen de bijtelling valt tegen. Dus hij moet nu eerst kiezen wat hij erg vindt: dat het de auto niet helemaal is wat hij zoekt (wat het geval is bij alle andere auto's op die BMW na) of dat de bijtelling hoger is dan hij eigenlijk wil (wat bij de BMW het geval is).Het blijft een dure aankoop en ook al is het een leaseauto, je moet er wel een aantal jaren mee doen. Dus kan je beter kieskeurig zijn en een auto kiezen die het beste bij je past dan een auto die wel leuk is maar waar je spijt van krijgt.
Die zit toch in dezelfde prijsklasse als de BMW? Zit je ook opgescheept met een lekker burgerlijke bak qua prestaties, want de uitvoeringen met wat meer vermogen zijn nog een stuk prijziger.Veel snelwegkolometers in Duitsland. Een Audi A5 Avant. Moet kunnen met je budget. Ruimte genoeg. Perfecte snelwegvreter.
Maar het is overduidelijk dat de BMW alles is wat hij wil dat een auto is, alleen de bijtelling valt tegen. Dus hij moet nu eerst kiezen wat hij erg vindt: dat het de auto niet helemaal is wat hij zoekt (wat het geval is bij alle andere auto's op die BMW na) of dat de bijtelling hoger is dan hij eigenlijk wil (wat bij de BMW het geval is).
Die zit toch in dezelfde prijsklasse als de BMW? Zit je ook opgescheept met een lekker burgerlijke bak qua prestaties, want de uitvoeringen met wat meer vermogen zijn nog een stuk prijziger.
“Bijzonder” lijstje, ik kan op geen enkele manier een rode draad vinden.
Van een compacte hippe C-segmenter over vanalles en nog wat tot een E-segment formaat ruimtewonder.
Gewoon gaan rijden. Juist leuk dat je lijstje zo divers is en er geen rode draad in zit. Ga de suggesties eens bekijken. Ga er eens in zitten. Probeer er eens een stukje in te mogen rijden. Dat zal je helpen.Tja, ik weet het ook echt niet.
een 1 serie is groot genoeg achterin maar een te kleine koffer dus een CLA zou ruim genoeg moeten zijn. (theoretisch)
Skoda Superb is gewoon leuk geprijsd waardoor je veel krijg voor relatief weinig.
De peugeot, tonale en V60 heb ik van hier. Ken ik verder niet en nog nooit in gezeten of gereden.
Dat staat nu dus op de planning om te organiseren.
een 1 serie is groot genoeg achterin maar een te kleine koffer dus een CLA zou ruim genoeg moeten zijn. (theoretisch)
Skoda Superb is gewoon leuk geprijsd waardoor je veel krijg voor relatief weinig.
De peugeot, tonale en V60 heb ik van hier. Dat staat nu dus op de planning om te organiseren.