Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Japan Classic Sunday in Gemert (NL) 2-juli-2017 by Rob Cabrio, on Flickr
Tnx! De Cherry (de grijs/zwarte) heb ik ook nog, evenals de rode en ik heb een tijdje geleden een witte 1.6GL 5-deurs gekocht. Over het algemeen is er eerder wat bij gekomen dan verkochtSuper leuk deze update! Heb je de Cherry (geloof ik) ook nog? Die je destijds hebt gerestaureerd.
Is geen vervanger van de Bluebird.Dat is nog eens een coole upgrade!![]()
Ik bedoelde eigenlijk de airco voor de Bluebird.Is geen vervanger van de Bluebird.![]()
Oh, my bad!Ik bedoelde eigenlijk de airco voor de Bluebird.![]()
Wat is de drijfveer.... Een goede vraag. Ik was namelijk eigenlijk op zoek naar een Bluebird Wagon en niet naar een hatchback, het had dus zomaar een tijdelijke auto kunnen worden. Maar op de een of andere manier is die auto onder mijn huid gaan zitten. Ik beleef er plezier aan en het karakter vind ik erg prettig. Het helpt ook mee dat ik de meeste zomervakanties nu met deze auto doe, je maakt dan extra herinneringen met zo'n auto. Zoals ik ergens al schreef is de auto onderhand onderdeel van het gezin geworden. Het leek even zo te zijn dat ik de Bluebird niet optijd klaar zou krijgen voor de vakantie (2 dagen voor vakantie was de auto pas weer in elkaar na de airco ombouw) en geloof mij, het werd mij niet in dank afgenomen door vrouw en zoon.... Laat staan dat ik er zelf ook enorm van zou balen als de auto niet mee zou kunnenIk vind het echt bewonderingswaardig dat je 15 Jaar geleden denkt "laat ik eens een 22 jaar oude Japanner kopen om te gaan daily-en" en daar nu (auto is ondertussen 37) nog steeds bijna 10k per jaar mee rijd en 'm goed onderhoud.
Mag ik vragen wat de drijfveer voor jou is om hier zo lang mee te rijden, geld in te investeren t.o.v de auto weg doen voor een jonger exemplaar?
En natuurlijk meteen de vraag, stel je had de X-trail niet gehad, had je hier dan nog met zoveel plezier in gereden?