Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik was (te) laat begonnen met zoeken, had eerlijk gezegd niet in de gaten dat het al woensdag was. Ik denk ik zet deze er vast neer en dan zoek ik nog verder. En toen ik een zilvergrijze V6 Turbo wilde plaatsen met de "juiste" wielen, was de deadline al geweest.De keuze is reuze, echt veel leuks.
1. Coupe life - Alpine V6 GT => jammer van de wielen, verder perfect
........
Deze wielen staan juist heel fraai imho. (Vind de originele ook mooi.)Ik was (te) laat begonnen met zoeken, had eerlijk gezegd niet in de gaten dat het al woensdag was. Ik denk ik zet deze er vast neer en dan zoek ik nog verder. En toen ik een zilvergrijze V6 Turbo wilde plaatsen met de "juiste" wielen, was de deadline al geweest.
Mijn top 3
1. Zadelsnuiver - '96 Peugeot 306 Cabriolet 2.0i
2. j.ko - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
3. Kloser - Alfa Romeo 156 3.2 V6 GTA
De tussenscore laat ook zien dat het een erg spannende uitslag gaat worden: de nummers 1, 2 en 3 zitten met 4 punten verschil. Dus alles kan nog veranderen met 2 of 3 stemmen!Leuk om te zien dat tot nu toe er al 19 inzendingen van de 27 totaal (al minimaal) een keer op de eerst plek zijn gezet.![]()
GefeliciteerdWat tof dat de zilvergrijze Honda het (met dank aan de rode Motocompo denk ik) heeft gered.
En wat spannend nog in de telling.
Inmiddels heb ik de volgende wedstrijd uitgewerkt: occasionwedstrijd #928: Pininfarina