Mijn favoriet
Kilometervreter
1. Rudyke - Bugatti Mistral
2. MarcusF1 - Rolls-Royce Silver Cloud III
3. Blitz 1994 - Honda CRX del Sol - 1.6 CRX VTi
2. MarcusF1 - Rolls-Royce Silver Cloud III
3. Blitz 1994 - Honda CRX del Sol - 1.6 CRX VTi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben al klaar, maar misschien komen @Pink Panther en @Kloser nog last-minute met hun stem...?Ik zoek nog iemand die vrijdag het tellen wil overnemen. Ikzelf ben verhinderd vanwege een festival. Wie?
Klopt, ik had parallel ook geteld, jij hebt ook 16 punten.@j.ko Het lijkt er toch sterk op dat ik ook 16 punten heb, goed voor een tweede plek met 3 x 1e!
Wie?Is iedereen Han Mellink dan toch vergeten...?![]()
Jij ook bedankt en gefeliciteerdBedankt alle stemmers voor deze onverwachte overwinning!
Echter op de telefoon kan ik geen nieuwe wedstrijd openen (op de computer kan ik niet op het forum), dus de organisatie van de volgende wedstrijd is voor de nummer 2, wie dat dan ook is
En een mooi gezegde is dat je op je hoogtepunt moet stoppen, mischien moe ik dat ook maar doen. Op telefoon de opdracht lezen, op PC iets passends zieken en vinden en dan maandag morgen vroeg even snel plaatsen heb ik het eigenlijk wel nee gehad
Gedaan! https://www.autoweek.nl/forum/threads/occasionwedstrijd-930-de-jongste-youngtimer.15509/@Volt jij mag een nieuwe starten!
Inderdaad zeg, ik ben één van je 2e plaatsen vergeten mee te tellen, de 1e en 3e plek uit alle posts waarin je 2e werd, waren wel meegenomen. Stom, mijn excuses! Stand gecorrigeerd hierboven. 't Was al spannend, het bleek nòg spannender!@j.ko Het lijkt er toch sterk op dat ik ook 16 punten heb, goed voor een tweede plek met 3 x 1e!
Jammer, maar ik begrijp het wel.Bedankt alle stemmers voor deze onverwachte overwinning!
Echter op de telefoon kan ik geen nieuwe wedstrijd openen (op de computer kan ik niet op het forum), dus de organisatie van de volgende wedstrijd is voor de nummer 2, wie dat dan ook is
En een mooi gezegde is dat je op je hoogtepunt moet stoppen, mischien moe ik dat ook maar doen. Op telefoon de opdracht lezen, op PC iets passends zieken en vinden en dan maandag morgen vroeg even snel plaatsen heb ik het eigenlijk wel nee gehad