Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is uiteraard prima, de vraag in de opdracht was "Voor welke drie auto's zou jij je vakantieroute willen verleggen, ondanks het beperkte aantal en/of de slechte kwaliteit van de foto's?"Dit waren wat mij betreft wel de slechtste foto's en daarmee voor mij de meeste Franse Frustratie:
Ik heb er zitten twijfelen maar vond de eerste foto zo'n typerende rotzooi in de schuur (waarbij de auto nog steeds niet helemaal op de foto stond) dat ik daar toch de voorkeur aan gaf.Die derde foto is zó typisch, jammer dat je die niet voor het OER had geselecteerd.
Excuses, bericht van vandaag verwijderd. Iets met een bouwvakborrel gister geloof ik en niet scherp vanmorgen.@Edwin81 , jij hebt nu twee keer gestemd, gisteren om 7:27 en vandaag. Ik neem alleen die van gisteren mee, omdat de regel is dat geplaatste stemmen niet meer gewijzigd worden. Maar om verwarring te voorkomen, kun je misschien je bericht van vandaag 7:12 verwijderen?