Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt alsof je gewoon de verkeerde auto hebt getest. Niet alle nieuwe auto’s/EV’s zijn hetzelfde, dus heeft ook geen zin ze over 1 kam te scheren…Wat ik niet leuk vond aan een nieuwe auto is dat ik niet meteen het gevoel van overzicht en breedte van de auto heb. Ik zat erop i.p.v. erin en waar mijn rechterbuitenspiegel eindigde was een raadsel.
StoerIk onthoud me van stemming. Ik heb een tijdje bij een rondgelopen. Een eeuwige zonde die ik zal terugbetalen met mijn hele leven op diesel en benzine te rijden.
Toch ben je voor 40.000 echt niet heel ver. Tenzij je een standaard kit gaat kopen voor bijvoorbeeld een 2CV.De uitkomst zal inderdaad grotendeels bepaald worden door de kosten.
Als het op 40.000 euro komt dan is het niet handig.
De waarde van de auto is voor mij minder belangrijk.
De geteste autos waren Golf hybride van 2024 en Ionic van 2025
Moderator
Maar dan zou ik liever een gebruikte eCitigo pakken eerlijk gezegd. Dat is wel echt een wereld van verschil met een Microlino.Precies, het is nogal een keuze.
Afhankelijk van wat je er precies mee doet (vooral; hoeveel snelweg rij je wat niet omgezet kan worden in provinciale wegen) kan ik ook een Microlino aanraden. Niet al teveel gammel als een kitcar en tenminste met een kreukelzone maar wel vrij puur rijden, geen veiligheidswaarschuwingen en dan ook nog elektrisch. Maar gaat max 90km/h. Een complete Microlino kost al minder dan zo'n ombouw kit excl. plaatsing.
Moderator
Normaal meekomen op 100kmu wegen kan met nagenoeg elke auto.Dus iets tussen de 150 en de 200 pk met een actieradius van minimaal 400 km zal nog wel wat meer kosten.
Ik wil geen gevaar zijn voor mezelf en de rest van het verkeer en evengoed wel normaal mee kunnen komen op 100 km/h wegen.