Pjotr
Asfaltkampioen
In Diever zag ik deze FIAT 600, medeforummer D'oh attendeerde me op deze foto:
De Pick Pack Supermarket & Fiat 600 by Michiel V, on Flickr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

929V6 zei:Leuke toevoegingen! De foto van de Jaguar is op zijn vroegst uit 1997, want hij kwam in december '96 naar Nederland.

Mercedes W111 220S 20-1-1965 GA-57-99 by Fuego 81, on Flickr
91-04-JR VW Buggy Twello by Willem Alink, on Flickr
Opel Kadett A 07-1965 EV-23-84 by Harry Pannekoek, on Flickr
1984 Renault 4 F6 by Rutger van der Maar, on Flickr

Alfa Romeo 2000 Spider Veloce 1980 by Wouter Bregman, on Flickr929V6 zei:
XBXG zei:Zandvoort, 2018.

D' oh zei:Als laatste een auto die in verschillende 'tijdperken' is gefotografeerd:
Jaartal: Onbekend.
Plaats: Onbekend.
©Erik van den Eijnden.

XBXG zei:Zie ik daar trolleybussen op de achtergrond? Dan zou het wel eens Arnhem kunnen zijn.![]()

- Quatrelle - zei:Even een vraag over het gebruik van Flickr. Vanaf januari is het betalen geblazen voor diegene met meer dan 1000 foto's. aangezien ik al op bijna 13K aan foto's zit, ben ik zoekende naar een nwe community, waar je nog gewoon je gang kan gaan zonder gelijk een poot uitgedraaid word. Iemand een tip? Bedankt!
Micha D. zei:Nou nou, een poot uitgedraaid. Je gaat 50 dollar betalen per jaar voor onbeperkte opslag zonder reclame of irritant gezeur. Dat gaat je op een andere plek niet lukken hoor.
D. Elzinga zei:- Quatrelle - zei:Even een vraag over het gebruik van Flickr. Vanaf januari is het betalen geblazen voor diegene met meer dan 1000 foto's. aangezien ik al op bijna 13K aan foto's zit, ben ik zoekende naar een nwe community, waar je nog gewoon je gang kan gaan zonder gelijk een poot uitgedraaid word. Iemand een tip? Bedankt!
Een website met dezelfde soort inrichting en community als Flickr is er niet echt, geloof ik. Ik denk dat ik weer overga tot opslaan op een externe harde schijf, en de foto's indien nodig upload via een van de vele simpele aanbieders. Moet er nog even goed over na denken, maar gezien de frequentie waarmee ik van Flickr gebruik maak (krap 2k aan foto's in ruim 5 jaar) en ik ook niet veel interesse heb in de extra, via Pro geboden mogelijkheden ten opzichte van de huidige situatie, neig ik ernaar dat het mij de meerprijs niet echt waard is.
Gewoon Dirk zei:Micha D. zei:Nou nou, een poot uitgedraaid. Je gaat 50 dollar betalen per jaar voor onbeperkte opslag zonder reclame of irritant gezeur. Dat gaat je op een andere plek niet lukken hoor.
Eens! Het is nou eenmaal niet zo dat data-opslag niets kost. Voor mij hoort het bij de hobby, met dik 23K foto's in 4 jaar tijd vind ik 50 dollar per jaar nog meevallen. Een hobby kost nou eenmaal geld (stel je eens voor als ik al die drieentwintigduizend foto's had moeten laten ontwikkelen!).
Micha D. zei:Nou nou, een poot uitgedraaid. Je gaat 50 dollar betalen per jaar voor onbeperkte opslag zonder reclame of irritant gezeur. Dat gaat je op een andere plek niet lukken hoor.
929V6 zei:Het jammere is vooral dat Flickr nu nog een geweldige fotodatabase is en dat daar heel veel van zal verdwijnen volgend jaar. Ik vrees dat er weinig foto's in dit topic zullen blijven staan, om maar iets te noemen. Ik had liever gezien dat het bij een uploadrestrictie was gebleven.

929V6 zei:Het jammere is vooral dat Flickr nu nog een geweldige fotodatabase is en dat daar heel veel van zal verdwijnen volgend jaar. Ik vrees dat er weinig foto's in dit topic zullen blijven staan, om maar iets te noemen. Ik had liever gezien dat het bij een uploadrestrictie was gebleven.
D' oh zei:<-Pre-2000, locatie onbekend.
[url]https://farm9.staticflickr.com/8854/28901675572_1908e78234_z.jpg[/url]
©Gijsbert den Hollander.