Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Inderdaad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Waarom zou je dat doen?Zelfde kenteken op een andere snoek, als je het mij vraagt.
Beide exemplaren van dezelfde eigenaar die geen zin heeft om meerdere auto's te verzekeren? Maar voor hetzelfde geld is hij wel gewoon overgespoten hoor, maar dan vraag ik me ook af waarom je een zwarte Pallas niet zwart zou laten als hij nog mooi in de lak zit.Waarom zou je dat doen?
Die zwarte lijkt er keurig bij te staan dus ik kan daarom geen reden bedenken om de boel om te katten.![]()
Ligt aan de geschiedenis van de auto. Ik zelf zou, ook al is de auto nu netjes zwart, graag de kleur willen die de auto oorspronkelijk had. De kleur op kenteken bij dit exemplaar is zelfs grijs…Beide exemplaren van dezelfde eigenaar die geen zin heeft om meerdere auto's te verzekeren? Maar voor hetzelfde geld is hij wel gewoon overgespoten hoor, maar dan vraag ik me ook af waarom je een zwarte Pallas niet zwart zou laten als hij nog mooi in de lak zit.
Het is niet heel ingewikkeld om de kleur aan te laten passen op het kenteken, dus of de originele kleur ook grijs was kan je niet weten. Niet op deze manier tenminste.....Ligt aan de geschiedenis van de auto. Ik zelf zou, ook al is de auto nu netjes zwart, graag de kleur willen die de auto oorspronkelijk had. De kleur op kenteken bij dit exemplaar is zelfs grijs…![]()
Nee, oké. Maar ook dan is zwart nog geen grijs.Het is niet heel ingewikkeld om de kleur aan te laten passen op het kenteken, dus of de originele kleur ook grijs was kan je niet weten. Niet op deze manier tenminste.....
Zeker, het is nog niet hopeloos.Valt me eigenlijk nog mee, na tien jaar verwaarlozing.

Wie zegt dat hij al die tien jaar al zo verwaarloosd wordt? Zo'n vroege 4 kan er na twee jaar al zo uitzien als hij buiten blijft staan.Valt me eigenlijk nog mee, na tien jaar verwaarlozing.
Daar lijkt het wel op. Ik zie nu overigens ook dat ie inderdaad al tien jaar op zijn naam staat, dus je had toch gelijk.Is die auto niet van die vent die ook een serie Panda's heeft? Die na aankoop niks meer aan zijn auto's doet, maar ze overal parkeert?
Dat was ook mijn idee, deze staat erg dichtbij de Panda's en bij die Panda's staat nog een verwaarloosde R4Is die auto niet van die vent die ook een serie Panda's heeft? Die na aankoop niks meer aan zijn auto's doet, maar ze overal parkeert?

Ik ken die 315 vrij goed (met de iets scheve mistlamp erg herkenbaar). En als ik de juiste persoon voor me heb is dat een rijinstructeur geweest.
Ca. 1984, locatie onbekend (rijschool zit in Lexmond maar een soortgelijke locatie is daar nergens te vinden)
1982 BMW 315 HN-49-LY by Evert, on Flickr
Tricht, 2020
Dan heeft die 315 ondertussen een astronomische kilometerstand, lijkt me…Ik ken die 315 vrij goed (met de iets scheve mistlamp erg herkenbaar). En als ik de juiste persoon voor me heb is dat een rijinstructeur geweest.
Nee, helaas.Misschien kan hij zelf nog een plaats/datum aan de foto koppelen?

Denk ik ook ja. Hopelijk is deze nog te redden en kan die, puur uit nostalgie, terug naar Schiermonnikoog.Ik denk dat 'meneer Jan' erg zou schrikken van hoe de bus er nu bij staat.
Op de foto's staat de auto met zijn huidige ratlook. Op de foto in de rode uitvoering staat hij in zijn originele staat. Deze foto is ongeveer 10 jaar oud.
Nee, de Vauxhall (kan inderdaad een VX 1800 of 2300 zijn geweest) had een volledig andere carrosserie op de voorruit na die wel identiek was.Vroeghá, toen K. Bouter een kaboutertje was hadden we thuis een Vauxhall VX (?) dat was volgens mij ook het zelfde maar dan zonder de ronde koplampen.