XBXG
Kilometervreter
Baarn, 1996.
00-NL-23 A-Ford dag Baarn 14-10-1996 by Wouter Duijndam, on Flickr
Hoek van Holland, 2009.

00-NL-23 A-Ford dag Baarn 14-10-1996 by Wouter Duijndam, on FlickrHoek van Holland, 2009.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
00-NL-23 A-Ford dag Baarn 14-10-1996 by Wouter Duijndam, on Flickr

Astrawez zei:
XT-87-13 Citroen 2 CV Antillenstraat Hengelo by willemalink, on Flickr

datsundriver zei:Hoe komt het dat de bovenstaande Wolseley op de oude foto een blauwe , en op de nieuwe foto een gele nummerplaat heeft ? Als Belg vind ik de Nederlandse wetgeving op nummerplaten niet gemakkelijk .
datsundriver zei:OK bedankt . Van die legervoertuigen vindt ik wel goed . Een groen voertuig met een knal gele schietschijf erop .![]()
En ook niet zoveel legervoertuigen.929V6 zei:datsundriver zei:OK bedankt . Van die legervoertuigen vindt ik wel goed . Een groen voertuig met een knal gele schietschijf erop .![]()
Gelukkig hebben we niet zoveel oerwoud in NL.![]()

D' oh zei:Overigens, ik bedacht dat ik een tijd terug nog een kleine ontdekking had gedaan.
De semi-gesloopte Kever hier rechts op de foto scheen nog te bestaan en bleek de voorkant van AMK-november 2005 te sieren! Nu kan ik dus de voorkant van desbetreffende AMK niet vinden... Iemand die me uit de brand kan helpen?
Hier de oude situatie:
46-81-VJ VW Kever Overdinkel by willemalink, on Flickr
Bij voorbaat dank!
Klassiekerrijder zei:V-kenteken op een 116, goh... toen werden er al 123s verkocht volgens mij.
D' oh zei:Hij is er nu niet echt beter op geworden met de jaren... Maar hij leeft tenminste nog. Leuk!
Bij nader inzien is ie waarschijnlijk ouder inderdaad. Normaal staat er bij Flickr wanneer een foto is gemaakt, alleen hier staat bij wanneer ie is geüpload. Het zou trouwens maar zo kunnen dat de 2 foto's op dezelfde lokatie zijn gemaakt, o.a. gezien de plant links..eeuwige_student zei:Is de tweede foto van de P70 daadwerkelijk zo recent?
https://s28.postimg.org/4vi5shtfx/Slepen12.jpg