op zoek naar mijn oude VIN (> 9 jaar geleden, dus geen rdw)

Arno 5430912

Net ingestapt
Hi,

Ik ben op zoek naar mijn oude VIN die bij mijn auto hoorde met kenteken 13LZH9,
helaas heeft RDW alleen data tot 9 jaar terug
deze auto heb ik echter 11 jaar terug ingeruild....
De dealer bestaat niet meer, en de importeur wilt het nummer niet geven
Verzekeraar is overgenomen, nieuwe eigenaar kon niets vinden in de oude database

iemand een gouden tip?

Skoda Fabia Combi​

1.2 TDI Greenline​

30-03-2023

Tijdelijk ongeldig​

Dit voertuig is tijdelijk ongeldig verklaard op 30-3-2023. Het voertuig is gestolen, gedemonteerd of het kenteken is vervangen door een ander kenteken.

Ik denk toch een ingang zoeken bij een VW dealer of iemand met toegang tot ETKA als dat nog zo heet.

De RDW heeft inderdaad geen oude gegevens. Er zijn echter websites (zoals die Gullwing gebruikt heeft) waar je tegen betaling een kentekenrapport kan krijgen met VIN. DIe van AW niet, maar met even googlen kom je wel verder. Ik weet zo even niet welke het zijn die dat hebben.

Aangezien het om een Fabia Greenline TDI gaat wil je vermoedelijk kijken of je aanspraak kan maken op een dieselgate schadevergoeding. Let dan wel op dat alleen het invoeren van het chassisnummer nog geen bewijs is dat je ooit eigenaar was.
Als je bij de RDW inlogt met je DigiD kan je ook je persoonlijke autohistorie zien en daarmee heb je wel bewijs dat een bepaalde auto ooit op jouw naam stond.

Terug
Bovenaan