MCW 41
Petrolhead
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, als ze een waardige opvolger zouden maken dan koopt niemand dat.Tjaaaa.. Weer een 'legendarische' naam om zeep geholpen. Warm word ik er niet van in ieder geval, maar dat is bij 9 van de 10 crossovers. Dan vind ik de Mokka een stuk leuker om te zien.
waarom alle Opels dezelfde voorkant. PlasticFantastico.
Volgens mij zijn alleen de vanafprijzen bekend gemaakt. Het klopt wel dat de Stellantis-websites doorgaans erg matig zijn. Ik krijg vaak meldingen van verlopen veiligheidscertificaten, momenteel op de websites van alle ex-FCA-merken (alfaromeo.nl, jeep.nl, fiat.nl, abarth.nl, lancia.nl).Prijzen zijn bekend maar nog altijd geen configurator op de Nederlandse of Duitse websites. Bij Stellantis zijn ze daar vaak wel sloom mee.
Vooral de voorkant is allemaal eenheidsworst tussen de Opel modellen. Vizor design noemen ze het en behoorlijk zwart. Model is inderdaad op zich niet verkeerd maar voor mij gewoon net niet. Met name door al het (glimmende) zwart.Helemaal niet zo'n verkeerd model, maar Opel moet echt kappen met die zwarte logo's. Of willen ze niet dat mensen kunnen zien van welk merk de auto is?
maar Opel moet echt kappen met die zwarte logo's

Niemand die dit beweert. Het is gewoon leuk dat die optie er is.Alsof Stellantis dit heeft gedacht.. je kan op heel veel auto's een daktent plaatsen.
Klopt, maar dacht ergens gelezen te hebben dat de vraag naar de C3 heel hoog is en dat zou kunnen betekenen dat daarom de C3 Aircross en Frontera minder productieplaatsen kregen? Geen idee of dat klopt hoor, maar het duurde wel erg lang voordat deze modellen beschikbaar waren en er commercials van verschenen. En er waren ook opstartproblemen bij de C3 en wellicht ook bij de Aircross en Frontera.De Citroën C3 zie je al veel rijden. Komt die niet uit dezelfde fabriek?
Volgens google AI (jammer genoeg staat er geen bron bij) :Klopt, maar dacht ergens gelezen te hebben dat de vraag naar de C3 heel hoog is en dat zou kunnen betekenen dat daarom de C3 Aircross en Frontera minder productieplaatsen kregen? Geen idee of dat klopt hoor, maar het duurde wel erg lang voordat deze modellen beschikbaar waren en er commercials van verschenen. En er waren ook opstartproblemen bij de C3 en wellicht ook bij de Aircross en Frontera.
Niemand die dit beweert. Het is gewoon leuk dat die optie er is.