A
Anoniem
Guest
Alle foto's: https://www.carscoops.com/2019/01/2020-opel-vauxhall-corsa-finally-new-debuts-later-year/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
929V6 zei:Die gaan dus heel veel op elkaar lijken, of we kijken naar twee verschillend gecamoufleerde 208-en. Als het echt een Corsa is, klein kansje op basis van deze foto's dat het enige significante onderscheid gaat zitten in extra zijruitjes.
LM 1 zei:^ waar baseer je deze onzin op?
929V6 zei:LM 1 zei:^ waar baseer je deze onzin op?
Onzin? De scoopfoto's van de nieuwe 208 al gezien?
Total Loss zei:929V6 zei:LM 1 zei:^ waar baseer je deze onzin op?
Onzin? De scoopfoto's van de nieuwe 208 al gezien?
En zijn daar de dashboards van zowel de 208 als de Corsa al te zien!?![]()
Bird Nerd zei:Ze zullen vast wel wat overeenkomsten hebben maar zelfs bij de busjes houdt Peugeot vast aan hun i-cockpit dus dat zal bij de 208 ook zo zijn en dus bij de Corsa niet
929V6 zei:Ik zou dat nooit zomaar afserveren als onzin voordat het tegendeel bewezen is.
Moderator
LM 1 zei:929V6 zei:Ik zou dat nooit zomaar afserveren als onzin voordat het tegendeel bewezen is.
Ik zou om te beginnen nooit een dergelijke aanname doen dat de Corsa en 208 zo goed als identiek zullen zijn zonder daarvoor bewijs te hebben gezien.
Wouter82 zei:LM 1 zei:929V6 zei:Ik zou dat nooit zomaar afserveren als onzin voordat het tegendeel bewezen is.
Ik zou om te beginnen nooit een dergelijke aanname doen dat de Corsa en 208 zo goed als identiek zullen zijn zonder daarvoor bewijs te hebben gezien.
De foto's bovenaan deze pagina wijzen toch behoorlijk op "zo goed als". Dashboard zal ook in de basis in hetzelfde zijn, alleen met een i-Cockpit voor de Peugeot en iets normalers voor de Corsa.
Moderator
Rutger DC zei:De kracht van camouflage moet niet worden onderschat. Deze foto's werden op het Franse Worldscoop-forum onder elkaar gezet om dat te illustreren:
https://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/corsa/97356/new-2019-vauxhall-corsa-exclusive-images-and-spy-shots
GT xxx zei:Wie zou ooit een Opel willen kopen? Ik heb het nooit begrepen waarom iemand een Opel zou willen kopen.
MattCurlew zei:Omdat Peugeot voor stoere mannen is en Citroen voor blije vrouwen. Opel zit er mooi tussen![]()
GT xxx zei:Opels bovengemiddeld goed? Eerder bovengemiddeld slecht. Ik heb nog nooit een Opel meegemaakt die plezierig reed, behalve de Vivaro, maar dat is een Renault. Nu Opel van PSA is, kun je kiezen tussen drie logo's. Dan spreekt Citroën mij het meest aan.
Opels bovengemiddeld goed? Eerder bovengemiddeld slecht. Ik heb nog nooit een Opel meegemaakt die plezierig reed, behalve de Vivaro, maar dat is een Renault. Nu Opel van PSA is, kun je kiezen tussen drie logo's. Dan spreekt Citroën mij het meest aan.
Waarschijnlijk scoren Opels goed in testen omdat ze nog veel meer kunnen dan alleen goed rijdenP Klieder zei:Doe er dan ff een bron ofzo bij. Opels staan helemaal niet bekend om verfijnd weggedrag. Niet dat het slecht is, in het geheel niet maar winnen op weggedrag? Nog niet eerder gelezen.
AutoCar zei:"Even compared with the most driver-oriented cars in the class, such as the Focus and Mazda 3, the new Astra feels light on its feet and keen to change direction. It’s sufficiently firmly sprung to resist body roll well, sufficiently grippy at all four corners to encourage you to drive it with plenty of spirit and quick enough on the wheel to dive into corners with minimal effort."
GT xxx zei:Ik heb nog nooit een beroerder rijdende auto gereden dan een Opel Corsa B Ecodiesel. Noem elke rampzalige auto: die rijdt beter dan een Corsa Ecediesel.
GT xxx zei:Ik heb nog nooit een beroerder rijdende auto gereden dan een Opel Corsa B Ecodiesel. Noem elke rampzalige auto: die rijdt beter dan een Corsa Ecediesel.
Rutger DC zei:Die kunnen toch nooit beter zijn dan de Opel Corsa B Ecodiesel.