Optische Tuning

Quatrelle

Startmotor
Vraagje: ik heb waarschijnlijk een klein olijk autoooje uit de jaren 90 binnenkort, die gedurende midden jaren 80 tot en met eind jaren 90 wrd verkocht. Kan nog niet zegen wat, want dit weekeinde pas onderhandelen. De auto zelf is 1 kleur, donkerblauw.

Waar dit in die beide decennia een gebruik was, is het nu vrijwel uitgestorven, striping setjes.

Waar zou ik het beste terecht kunnen, om een creatief brein te plukken en een leuke jaren 80/90 retro striping te laten ontwerpen en wellicht afdrukken? Denk dan bv. aan Memphis design, waarbij geometrische vormen een belangrijke rol speelden. Een mooie streep design over de flank met op de c stijl wellicht een leuk plaatje met wat details.

Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand waar ik mij het beste zou kunnen melden? een ontwerpstudio? of iets anders?

Bedankt!

Letteratelier is wel een goeie, heb idd die APK stickers daar wel eens gekocht. TrimLine, Burg Design, 3M en nog vele anderen hebben die kitjes destijds geleverd. Vrijwel niet meer te krijgen, dus daarom leek een custom ontwerp mij wel leuk.

Bedankt voor de tip!

Terug
Bovenaan