Jurre 7452358
Net ingestapt
Goedemiddag!
Mijn vriendin en ik zijn samen in het bezit van een Hyundai i20 1.2 uit 2013, zelf heb ik een Ford Focus die ik 100% zakelijk rijd.
Hoewel deze auto verder prima is zouden we toch wat meer luxe willen (met name cruise control mis ik enorm
) vooral nu we vaker op pad zijn met ons zoontje.
Ik kon helaas niet echt een post vinden met dezelfde vraagstelling in de laatste paar maanden, dus maak ik toch zelf even een topic aan.
Wat wij zoeken:
Ik hoop dat dit genoeg informatie is om wat suggesties te krijgen.
Alvast bedankt!
Mijn vriendin en ik zijn samen in het bezit van een Hyundai i20 1.2 uit 2013, zelf heb ik een Ford Focus die ik 100% zakelijk rijd.
Hoewel deze auto verder prima is zouden we toch wat meer luxe willen (met name cruise control mis ik enorm
Ik kon helaas niet echt een post vinden met dezelfde vraagstelling in de laatste paar maanden, dus maak ik toch zelf even een topic aan.
Wat wij zoeken:
- Budget: +/- 22.000 euro (mag er iets overheen gaan)
- Type auto: Liefst SUV, maar grotere hatchback/stationwagon is ook welkom (al wilt mijn vriendin liever geen station wil ik het toch niet uitsluiten)
- Leeftijd: 2019+
- Kilometerstand: Liefst onder de 130.000
- Aantal KM per jaar: 15.000km
- De meeste ritjes zijn vooral woon/werk verkeer voor mijn vriendin (35km retour), verder touren we in het weekend wel eens vaker met de auto, meestal is dat maximaal 150km retour.
- We beschikken over een eigen oprit met de mogelijkheid om een laadpaal te plaatsen, dus thuis laden is geen enkel probleem.
- Zuinig / weinig maandelijkse kosten
- Zouden er graag minimaal 5+ jaar mee willen doen.
- Adaptive Cruise control
- Minimaal PDC voor en achter + het liefst een achteruitrijcamera
- Genoeg ruimte voor een kinderzitje zodat de bijrijder fatsoenlijk kan zitten, in de Hyundai is dat erg krap op dit moment
- Trekhaak voor fietsendrager, maar die kan er ook later opgezet worden.
Ik hoop dat dit genoeg informatie is om wat suggesties te krijgen.
Alvast bedankt!