Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds enkele weken krijg ik dagelijks steeds pop-ups van Autoweek, die ik niet wil hebben. Ik kan me niet herinneren lid te zijn geworden en ik kan nergens vinden hoe me hier voor af te melden. Wie kan me helpen? Wouter
Sinds enkele weken krijg ik dagelijks steeds pop-ups van Autoweek, die ik niet wil hebben. Ik kan me niet herinneren lid te zijn geworden en ik kan nergens vinden hoe me hier voor af te melden. Wie kan me helpen? Wouter
Beste Wouter, ik neem aan dat het om de website gaat? Het gaat om meldingen. In Chrome (desktop) kun je die uitzetten door direct links van de URL op het ikoontje met de twee bolletjes en puntjes te klikken. Dan krijg je een menu waar óf direct al 'Meldingen' staat (die kun je uitzetten), óf je gaat in dat pop-upmenu naar 'Site-instellingen', Meldingen en klikt daar op de optie 'Niet toestaan', 'Blokkeren' of iets van die strekking.
Bij andere browsers is iets soortgelijks - als je het niet kan vinden laat dan je browser weten, dan kijk ik met je mee.